Novo projeto: Perguntas e Respostas. Colabora!
 
3votadas

Sexta_ Destilados galegos imaxe

No principio, antes do licor café, todo era caos...

 sen comentarios en: Lecer, Humor karma: 40
4votadas

Xa en liña o manual práctico de termos de dereito mercantil en galego

O manual, unha acción do plan de normalización da Facultade ‘Témoslle lei’ para aumentar e mellorar o uso da lingua galega no centro, quere resolver as dúbidas terminolóxicas que poidan dificultar o uso do galego por parte de docentes e estudantes. É por isto que o centro puxo en marcha hai anos a publicación dunha colección de repertorios terminolóxicos de cada rama do dereito no nivel do grao. O próximo en saír, para o que xa se iniciaron os traballos, é o de Termos esenciais de dereito laboral e do traballo.

 2 comentarios en: Cultura, Estudos karma: 44
4votadas

«Próxima estação: galego-português» ultrapassa objetivo mínimo e será realidade

Em apenas uma semana, o projeto de microfinanciamento do documentário Próxima estação: galego-português, atingiu o objetivo mínimo de 1.575 €. Graças a isto, a equipa confirmou ao PGL que vai iniciar já os trabalhos para o documentário se tornar realidade o quanto antes. No entanto, ainda é possível participar na campanha; de facto, o alvo é agora atingir ou ultrapassar o objetivo definido pela equipa como «ótimo» para o trabalho final ser o melhor possível: 1.775 €.

1: Mais um sucesso de Chuza! {smiley} Nuns meses poremos um banner pola independência da Galiza, a restauraçom do Couto Misto e o prémio do Euromilhões para toda a chuzalhada {grin}...
5votadas

O novo Código Penal cualifica de "terrorismo" as filtracións xornalísticas

Así se deriva do artigo 197 bis da norma: "O que por calquera medio ou procedemento vulnerando as medidas de seguridade establecidas para impedilo, e sen estar debidamente autorizado, acceda ou facilite a outro o acceso ao conxunto ou unha parte dun sistema de información ou se manteña nel en contra da vontade de quen teña o lexítimo dereito a excluílo, será castigado con pena de prisión de seis meses a dous anos"

2votadas

Loja on-line da Através Editora

Nasce a loja on-line da Através Editora, que permitirá a compra de títulos soltos (nom apenas novidades) da editora, um catálogo com já mais de 40 títulos e que continua a crescer mês a mês. Nesta plataforma, os sócios e sócias da AGAL continuam a ter um tratamento preferencial, pois podem comprar todos os trabalhos editados pola Através com os envios grátis dentro do Estado espanhol.

5votadas

Irlanda: multinacionais procuram colaboradores fluentes em português

Na Irlanda, são várias as multinacionais que querem recrutar profissionais que saibam falar fluentemente a língua portuguesa. Há vagas para diversas áreas, de representantes de apoio a clientes a analistas. Por exemplo: A Covidien procura um representante do serviço ao cliente que fale as línguas portuguesa e espanhola. A Symantec tem vaga em aberto também para um representante do serviço ao cliente que fale o português e o espanhol.

6votadas

O Supremo (de Castilla) admite que o uso do galego non é "igual ou equivalente" ao do castelán

A sentenza que vén de emitir o Tribunal Supremo respalda a política lingüística da Xunta ao rexeitar os argumentos presentados no recurso da RAG contra o decreto do plurilingüísimo. Porén, confirma a ilegalidade dos dous puntos claves do decreto que xa anulara o TSXG, a consulta a pais e nais e a liberdade de escolla da lingua nas aulas. O Supremo destaca que o galego retrocedeu despois da entrada en vigor do decreto mais tumba o recurso da Academia a quen non recoñece como órgano consultivo

 2 comentarios en: Cultura, Língua karma: 75
4votadas

Guia para se manifestar no estado espanhol sob a Lei Mordaça: Democracia a espanhola

Vem de ser aprovado no Congresso a chamada lei Mordaça. Na que se limitam as liberdades constitucionalmente estabelecidas e se fai uma leitura em senso contrário do que a própria Constituiçãpo do 1978 estabelece congreso.es/public_oficiales/L10/CONG/BOCG/A/BOCG-10-A-105-4.PDF#page=1 wiki.15m.cc/wiki/Ley_de_Seguridad_Ciudadana

4votadas

Google téntao de novo co streaming de xogos

Segundo unha información do The Daily Dot, a Google estaría a prepararse para o relanzamento do Youtube Live, totalmente renovado e reformulado para ser unha alternativa ao Twitch. “Os videoxogos e os eSports en particular serán as grandes forzas que van conducir este novo YouTube Live”, declarou unha fonte ao The Daily Dot.

6votadas

Delagro, nova empresa de fertilizantes nas Pontes

Delagro inaugurava ontem oficialmente o seu complexo industrial situado no polígono industrial pontês de Pena Purreira, dedicado à fabricaçom e distribuiçom de fertilizantes. Após ter superado con sucesso a fase de provas, a firma afronta o seu primeiro exercício a pleno rendimento, no que se espera que cheguem a se facturar mais de 24 milhões de euros. A sua capacidade operativa anual superará as 50.000 toneladas de fertilizantes, e vai generar da ordem de sessenta novos postos de trabalho entre empregos diretos e indiretos.

2votadas

Moçambique: Renamo apresenta ao Parlamento projecto de provincias autónomas

A Renamo (Resistência Nacional Moçambicana), principal partido de oposição em Moçambique, submeteu à Assembleia da República (AR) um projecto de lei defendendo a criação de províncias autárquicas, a serem governadas pelo movimento. "Submetemos o Projecto de Lei-Quadro das Autarquias de Escalão Provincial, que prevê que seis províncias sejam governadas pelo ganhador nas eleições gerais de 15 de Outubro", afirmou o porta-voz da Renamo, António Muchanga.

4votadas

Avião da Vueling aterra de emergência em Barcelona devido a "cheiro a queimado"

Um avião da Vueling aterrou de emergência em Barcelona esta manhã, pouco depois de ter levantado voo com direção a Munique, na Alemanha, devido a um "cheiro a queimado". O voo saiu de El Prat às 7.00 (6.00 hora da Galiza), com 137 pessoas a bordo, e aterrou poucos minutos depois. A companhia aérea de baixo custo espanhola diz que "foram seguidos os procedimentos estabelecidos para estes casos" e que os "passageiros já estão a caminho de Munique". Todos menos oito passageiros que preferiram não voltar a embarcar e foram reembolsados.

4votadas

O PP em Valência, dá rango de lei ao secessionismo linguístico. (O poder espanhol sempre a prol do divide et impera)

As Cortes Valencianas aprovaram ontem a Lei dos Sinais de Identidade, só com os votos do PP. Uma lei eleitoralista, que segundo a oposição, tenta dividir os valencianos. Ao texto inicial os do PP acresceram 8 emendas fortemente isolacionistas. Agora reconhecem capacidade docente e formativa à Real Academia de Cultura Valenciana (RACV) e ao Lo Rat Penat, duas entidades ferozmente anti-catalanistas e defensoras da língua de seu.

 4 comentarios en: Cultura, Língua karma: 42
6votadas

Podemos e Galiza

Opinión sobre as virtudes e contradicións da nova formación de esquerda e o noso país.

6votadas

(No) Meio (do) Oriente de Artur Alonso Novelhe

O segundo livro de Círculo Edições e o primeiro da Coleção Knosos de Teatro. Podes ver o vídeo promocional entrando na ligação.

2votadas

Breogán Riobóo lidera Podemos Galiza

Breogán Riobóo Lois foi elixido secretario xeral de Podemos en Galicia despois das eleccións celebradas cun importante respaldo sumando o 54,06% cunha participación de 3868 votantes.

5votadas

Eu, o estudante de galego vídeo

Suliman é un estudante de Física na Universidade Libre de Berlín. Un día descubriu a nosa lingua, soubo que había un departamento de lingua galega na súa universidade... e deu en aprendela. Neste vídeo conta como foi a súa historia.

 1 comentarios en: Cultura, Língua karma: 29
5votadas

Novo album de Lughum (Death Metal) e novo video vídeo

Lughum editan o seu novo album de nome "Ondas" e presentan un novo video coa letra do singre "Nas Ondas"

 1 comentarios en: Cultura, Música karma: 49
6votadas

O comercio perdeu máis de 20 mil traballadoras/es dende o inicio da crise

"As cifras non menten, as grandes superficies xeran practicamente a metade dos empregos que destrúen", así falaba Miguel Agromayor, presidente da Federación Provincial de Comercio da Coruña, ao remate da manifestación que en 2010 convocou o pequeno comercio da cidade herculina. Protestaban polo prexuízo que lles estaba provocando a sucesiva apertura dun gran número de grandes superficies na cidade, denunciando que estes complexos crearan menos de tres mil empregos, pero provocaran a perda -nos seus cálculos- de case oito mil.

3votadas

A Era Sartre

Em que momento histórico surgiu a figura do filósofo francês Jean-Paul Sartre como um dos intelectuais mais magnéticos de sua era? Desde o casamento nada convencional com a teórica feminista Simone de Beauvoir até a famosa escaramuça com o escritor argelino Albert Camus e o seu apoio declarado aos regimes cubanos e soviéticos, em um mundo submetido a uma tensão bipolar entre capitalismo e e bolchevismo, Sartre é um pensador enigmático e muitas das suas ideias continuam sendo debatidas no século XXI.

5votadas

Cinco dicas para que o WhatsApp funcione como você quer

Se você é um usuário regular do aplicativo de mensagens instantâneas WhatsApp, mas que não presta atenção a outra coisa que não seja ler e responder mensagens, isso lhe interessa. Saiba que você pode liberar espaço na memória do celular, fazer cópias de segurança das suas conversas e adequar ao seu gosto certos aspectos relacionados à privacidade com passos fáceis. Se você quer aproveitar melhor as ferramentas que o WhatsApp oferece, há algumas modificações que você pode fazer na seção de configurações do aplicativo.

7votadas

Fotos da vida cotiá na RDA de 1974 [en/gal]

Traballo de Thomas Hoepker

3.bp.blogspot.com
Artigo no Praza ir.gl/fb0414 No 25 aniversário da queda do muro de Berlim. A RDA que foi e a que nos dizem que foi

6votadas

O dia em que a Svizzera se tornou neutra

Há duzentos anos as potências se reuniam em Wien para reorganizar uma Europa que acabava de sair de um conturbado período de revoluções. O Congresso de Wien também é considerado como o ponto de partida de uma neutralidade fortemente associada à Suíça moderna. Uma neutralidade mais imposta do que escolhida, como lembra o historiador Olivier Meuwly. A antiga Confederação Helvética, uma "colcha de retalhos" de 13 cantões, aliados, protetorados comuns e outros territórios anexos, desapareceu com a invasão francesa de 1798...

4votadas

Pescanova_ 15 anos de prazo e perdón do 75% da débeda [cas]

As acreedoras sufrirán una perda de 1.860 millóns logo de calcular o desbroce da louza económica da matriz.

4votadas

Nintendo dá o salto ao móbil e anuncia nova consola

Nintendo terá xogos en plataformas móbiles, aínda que con matices. Para comezar non será a propia Nintendo a que se ocupe de crear estes novos xogos coas súas, xa coñecidos por todos, personaxes, senón que a encargada será DeNA, unha coñecida empresa do sector, quen se fará cargo de traer á vida estas aventuras.

5votadas

Como Funciona um FAP ?

Com um preço na ordem dos 1200 euros, mais a mão de obra referente à substituição do filtro de partículas, os condutores que normalmente efectuem no quotidiano trajectos muito reduzidos (nomeadamente em ciclo urbano), ou utilizem os carros com pouca frequência, são os que mais probabilidades terão de enfrentar os pesadelos desta avaria. maismotores.net/2010/07/cuidado-com-os-filtros-de-particulas-dos-autom/

2votadas

Lost in Traslation ao castelán imaxe

Google terá boa culpa distes divertidos cartaces. Vexa aquí!

7votadas

Algunhas fobias que non coñecías

Unha fobia é un trastorno de saúde, emocional ou psicolóxico, que se caracteriza por un medo ou ansiedade intensa e desproporcionada ante obxectos ou situacións concretas. Existen algunhas bastante comúns, como a aracnofobia (medo das arañas), a entomofobia (medo dos insectos), a claustrofobia (medo dos lugares pequenos ou fechados) ou a acrofobia (medo das alturas, malchamado ás veces vertixe). Mais aquí vos vou deixar algunhas das fobias máis curiosas, interesantes ou raras que encontrei.

8votadas

Pablo Iglesias (Podemos) continua fazendo méritos para o sistema, berrando viva o exército e as forças de segurança

Os polêmicos vivas de Pablo Iglesias ao exército, à guardia civil e à policia. Como vemos no vídeo, diz que quer homenagear os profissionais das forças armadas e das forças de segurança e vai berrando distintos vivas que são recebidos com aplausos, mentres ondeia a bandeira epanhola monárquica e franquista entre o público

5votadas

Separata de Elipse número 5

Já podes descarregar a separata-Como se fosse a última pomba da liberdade de Virgílio Liquito. Feliz leitura!

Do 12/03/2015 ata o 31/03/2015
« anterior12345...603» seguinte

Chuza