21votadas

David Cameron: "Poderia ter proibido o referêndum [da Escócia], mas sou um demócrata"

"Sou um apaixonado do Reino Unido, mas também sou um demócrata. Poderia ter proibido o referêndum, mas preferi que os escoceses falassem", assim falou em Londres David Cameron à hora de se defender daqueles que o criticaram por aceitar a consulta independentista proposta por Alex Salmond em 2012. O premiê britânico assegurou que cumprirá rápidamente as promesas de transferir mais autogoverno e poderes à Escócia. No entanto, o premiê espanhol, Mariano Rajoy, felicitou os escoceses 'por evitar as graves consequências da separação'.

17votadas

Nacionalistas flamengos apoiam independência escocesa vídeo

Günther Dauwen, um flamengo da organização European Free Alliance, leva a esperança de que o Sim vença e que o exemplo seja seguido noutras regiões do continente onde os movimentos separatistas estão a crescer. Günther Dauwen defende que “o direito de escolha é um princípio universal da lei e os escoceses vão exercer esse direito. Esperamos, sinceramente que os catalães possam exercer o mesmo direito em breve. Independentemente do resultado, o direito de escolha tem de prevalecer”.

19votadas

Abel Caballero terá que comparecer no Xulgado o próximo 8 de outubro

Admitida a trámite a demanda de concliación presentada pola Asociación Veciñal de Teis contra o Alcalde previa á interposición dunha querela por inxurias e calunmias.

14votadas

E. Momám: ' 小即是美 (Xiǎo jí shì měi) '

Diz-que na muralha chinesa há um epígrafe retranqueiro que reza: “O pequeno é formoso”. Conheci durante um jantar em Luxemburgo um advogado francês especialista em direito internacional que está precisamente a dar aulas numa universidade chinesa para melhorar a sua competência na língua oficial daquele país. Como não poderia ser doutra maneira, saiu o tema da democracia e da liberdade de expressão. Ele disse “cumpre entendermos um país do tamanho da China nunca poderá ser gerido da mesma maneira que um do tamanho do Luxemburgo".

15votadas

Corrupción na Coruña [cas]

Ascendeu ista semana a xefa de persoal do concello, Mónica Iglesias Prego, até o de agora directora dos Museos Científicos. O feito deixa abraiada a opsición e cidadadanía por ser unha das imputadas na Operación Pokemon, e por varios delitos diferentes por riba. Contra ela hai interposta unha denuncia de acoso a unha das principais testemuñas da presunta trama mafiosa, Antonio Pérez Cribeiro...

25votadas

Inician unha recollida de sinaturas para pedir ao Concello que acate a sentenza e tire a Cruz fascista do Castro

A campaña oponse ao recurso anunciando por Abel Caballero e agarda recoller como mínimo cinco mil apoios.

37votadas

Policia espanhola na Galiza: "Métase su bandera regional de mierda por donde le quepa"

Esa foi a frase dun 'antidisturbios' a unha persoa cunha estreleira esta tarde en Compostela. Vía chío do beto --> chuza.gl/chios/beto/13288

12votadas

Israel 'expulsa' imigrantes vindos da África, diz ONG

Um relatório da ONG Human Rights Watch (HRW) diz que Israel está obrigando ilegalmente quase 7 mil imigrantes da Eritreia e do Sudão a deixar o país. Segundo a ONG, o governo israelense vem negando solicitações de asilo a esses cidadãos, além de prendê-los irregularmente. O governo do premiê Binyamin Netanyahu reitera que muitos africanos não são solicitantes de refúgio, mas imigrantes econômicos que veem Israel como um destino atrativo por se tratar de um país desenvolvido e onde eles podem encontrar emprego.

20votadas

Atikamekw aprovam declaraçom de soberania e demandam negociar com o Québec

Os atikamekws estám organizadas em três comunidades (Manawan, Wemotaci e Opticiwan) e totalizando cerca de 7.000 persoas. Mais ainda falando sobre a língua algonquina própria do grupo. O chefe Awashish diz que, desde umha recente sentença do Supremo Tribunal do Canadá em relaçom aos direitos ancestrais indígenas, "acabou o tempo da negaçom dos direitos nom cedidos polos atikamekws". No entanto, os atikamekws nom apresentaram um programa de secessom. Ao contrário, dizem que querem negociar "de naçom para naçom" com o governo do Québec.

29votadas

As aspirações independentistas na Europa, segundo Francetv info imaxe

Francetv info descobre para você como a face da Europa teria sido se as aspirações independentistas de cada se materializar. Este mapa nom leva em conta as reivindicações autonomistas ou as demandas para se fixar em outro Estado.

20votadas

Torres Dulce constata a transferência a Galiza de unidades policiais especializadas na luita “anti-terrorista”

Durante a apertura do curso judicial, o Fiscal General del Estado, Dulce Torres, confirmou que numerosas unidades da Policía Nacional e da Guardia Civil especializadas na luita “anti-terrorista” fôrom deslocadas desde Euskal Herria para a Galiza. Ademais Torres referiu-se ao “peligro que supone el independentismo radical de la Comunidad, encarnado en la organización terrorista Resistencia Galega”, concretou.

19votadas

Siareiros do Celta exíxenlle a Caballero que cumpra a lei e retire a Cruz fascista do Castro

O minuto 36 do primeiro tempo --en alusión ao inicio da guerra civil que provocou o golpe militar fascista-- do encontro entre o Celta de Vigo e a Real Sociedade, foi o momento escollido pola peña celtista "Colectivo Nós" para despregar unha grande faixa na grada de Río do estadio de Balaídos co lema "Abel cumpre coa lei" franqueada por dúas cruces.

24votadas

O BNG advoga por incluir Galiza no processo soberanista

O portavoz nacional do BNG, Xavier Vence, apostou por incluir Galiza no processo soberanista iniciado por nações como Catalunha ou Escócia ao considerar que "o desenvolvimento do país, da economia produtiva, a criaçom de emprego e a verdadeira saída da crise" passa por "ter mais ferramentas para decidir".

22votadas

Galiza: um patrimonio familiar: ENCE e a Xunta unidos polo amor

A APDR di que hai lazos familiares directos entre directivos da pasteira e altos cargos da Xunta en departamentos onde ENCE ten procedementos abertos. O director de ENCE en Pontevedra e a subdirectora de Coordinación Ambiental da Xunta están casados. Esta subdirectora foi nomeada en 2002 por un conselleiro de Medio Ambiente (Carlos del Álamo) que actualmente pertence ao Consello de Administración da pasteira. Quen exerceu como representante legal de Elnosa na solicitude de renovación da Autorización Ambiental é irmá da mesma subdirectora.

16votadas

Bandeira do Reino Unido pode mudar se Escócia se separar; veja opções imaxe

Os escoceses vão às urnas decidir se a Escócia vai se separar do Reino Unido e se tornar um país independente. Se isso acontecer, um dos símbolos mais importantes para os britânicos pode estar ameaçado: a bandeira, conhecida como Union Jack. A atual é composta por três bandeiras de santos que representam três países: São Jorge (Inglaterra), Santo André (Escócia) e São Patrício (Irlanda). Com a saída da Escócia, a solução aparentemente mais simples seria retirar o azul e as faixas cruzadas brancas. No entanto, a questão política é mais profunda.

« anterior12345...383» seguinte

Chuza