7votadas

Manifestantes invadem Parlamento do Burkina Faso

Centenas de manifestantes invadiram o Parlamento do Burkina Faso para protestar contra a planeada mudança na Constituição que permitiria ao Presidente, Blaise Compaore, estender o seu mandato, que dura há 27 anos, por mais cinco. Cerca de 1500 pessoas conseguiram romper a barreira policial e entrar no edifício. Os manifestantes saquearam os gabinetes, incendiando documentos e roubando equipamento informático, e incendiaram carros no exterior do edifício.

12votadas

Kobane, entre o ISIS e o medo de Turquía a un Curdistán unido

Kobane constitúe un dos tres cantóns autónomos que conforman Rojava --ou Curdistán sirio: Afrin, Kobane e Djezireh. Habitada por volta dunhas 50 mil persoas antes de comezar o asedio, neste territorio convive poboación curda, árabe-musulmá e cristiá-armenia ou asiria. Desde a súa liberación, Rojava representa un modelo de democracia popular baseada na autoxestión dos seus tres cantóns e cun réxime de goberno alicerzado en asembleas populares, multiculturais e multirrelixiosas.

14votadas

Infografia: a corrupção na Europa

Infografia que resume os resultados dum inquérito realizado pola Comissão Europeia sobre a corrupção nos diferentes países da Europa. Há poucos dias o premiê espanhol, Mariano Rajoy, pedia para não espalhar a imagem da Espanha como um país corrupto "porque não é verdade" [ elmundo.es/espana/2014/10/29/5450d35a22601d29748b4571.html ]. No entanto, e a julgar polos dados, seica a percepçao dos súbditos do Reino da Espanha é bem diferente que a do seu premiê.

37votadas

Condenan Subdelegación do Goberno Espanhol por ‘’vulnerar dereitos fundamentais’’ de Jorquera no despejo de Aurelia Rey

O julgado contencioso-administrativo da Crunha condena a Subdelegación do Goberno por "vulnerar os dereitos fundamentais do portavoz parlamentario, Francisco Jorquera, en concreto o dereito de defensa e de liberdade de expresión e o dereito de reunión". O BNG considera que a sentencia revela "as manipulacións feitas desde a Subdelegación do Goberno da Crunha dos expedientes sancionadores" convertendo-os en expedientes políticos "nos que se dan instrucións á policía para facer denuncias políticas non baseadas na protección da seguridade cidadá".

11votadas

Austrália vai suspender vistos para países africanos afetados pelo ébola

As autoridades australianas anunciaram, esta segunda-feira, a suspensão dos movimentos migratórios de países afetados pelo vírus ébola na África Ocidental de forma a prevenir a chegada da doença ao seu território. A decisão, anunciada pelo ministro da Imigração, Scott Morrison, traduz-se na paragem da emissão de vistos para pessoas oriundas dos países afetados pela doença, depois de uma jovem de 16 anos oriunda da Guiné-Conacri ter estado isolada por receio de ser portadora do ébola.

15votadas

Pobreza e educación no estado español, unha década perdida para os nenos (EN)

Un novo informe de Unicif resalta o grande incremento na pobreza infantil no sur de Europa. O abandono escolar no estado é do 25%, o máis alto de Europa. Ademais 1/3 dos nenos viven na pobreza ou en risco de exclusión social.

14votadas

França: Deputado da Frente Nacional converte-se ao Islão e lança controvérsia

Maxence Buttey tem 22 anos, é deputado municipal do partido de extrema direita francês, e converteu-se: agora é muçulmano. E diz que partido e religião têm muito em comum. Adepto de um Islão moderado, Maxence Buttey é contra o niqab (o véu que cobre tudo menos os olhos), contra a exclusão, e diz que o Islão pretende unir homens e mulheres. A Frente Nacional, partido de direita radical francês com uma postura anti-imigração, tem mostrado algum desconforto com a conversão do seu deputado.

31votadas

«Quer que a Galiza seja um Estado? Que esse Estado seja independente?»

"Quer que a Galiza seja um Estado? Caso afirmativo, quer que esse Estado seja independente?". Estas som as perguntas que, com motivo do processo participativo do 9 de novembro na Catalunha, preparou a associaçom cultural de Santiago de Compostela 'A Gentalha do Pichel' com o objectivo de dar suporte "à consulta catalã". Suso Sanmartín explica que o objectivp da consulta, que vai ter lugar o 7 de novembro, é apoiar o "referendo catalam", com a vontade de fazer "um pouco ruído na Galiza, onde é impensável fazer umha cousa semelhante".

17votadas

Os brasileiros dizem 'Sim' ao projeto do PT e reelegem Dilma Rousseff

51,64% dos votos para Dilma, 48,36% para Aécio Neves. A diferença foi muito curta, mas o Brasil optou pela continuidade. No discurso de vitória, Dilma prometeu uma reforma política por plebiscito e abertura para dialogar nos próximos quatro anos de PT. Apesar de tudo, este foi o melhor resultado em número de votos de um candidato do PSDB numa segunda volta.

11votadas

Canárias: La Graciosa independiza-se de Teguise

O Parlamento canário aprovou, por unanimidade, umha iniciativa para que a ilha de La Graciosa seja reconhecida polo Estado, e polo futuro Estatuto de Autonomia reformado, como “suposto singular de entidade local menor com personalidade jurídica de ilha habitada”. Isto implica que a ilha poderá ter órgãos de gestom independentes da autarquia de Teguise. Deste jeito culmina umha reivindicaçom de mais de quatro décadas

14votadas

Estado Islâmico captura armas jogadas de avião para curdos vídeo

As armas e munições, além de materiais médicos, foram lançadas nesta segunda nas proximidades da cidade síria de Kobane por um avião C-130 das Forças Armadas americanas. O material foi entregue por autoridades curdas iraquianas com o objetivo "de apoiar a resistência ante as tentativas do Estado Islâmico de tomar Kobane" - chuza.gl/story/eua-lancam-armas-pelo-ar-para-curdos-combatem-estado-iso -. Combatentes do grupo Estado Islâmico (EI), capturaram pelo menos uma caixa com granadas, lançadores de granadas e munições.

23votadas

Petición online contra o control caciquil dos locais sociais no concello de Paderne

A Asemblea veciñal do concello de Paderne está en loita polo libre acceso e uso dos locais sociais do concello, pagados cos impostos de todos e todas, e que o alcalde xestiona dun xeito totalmente caciquil. A asemblea lanzou unha campaña de sinaturas online na plataforma Change.org para facer público o conflito e buscar a implicación de veciñas e veciños na loita polos seus dereitos.

12votadas

Mulheres juristas lembram que a idade “potencia o pleno desfrute” do sexo

Associação de Mulheres Juristas critica Supremo Tribunal Administrativo que reduziu indemnização por erro médico a mulher por a sexualidades aos 50 anos "não ter a importância" que tem noutras idades - chuza.gl/story/juizases-do-supremo-desvalorizam-sexo-aos-50-anos -. “Na verdade, não apenas a experiência comum da vida indica de modo óbvio que nenhuma daquelas circunstâncias – a idade e a maternidade – obsta ao exercício daquele direito, mas antes, pelo contrário, potenciam o seu pleno desfrute.”

19votadas

BNG-Asembleas Abertas será a denominación do Bloque nas eleccións municipais

O Consello Nacional do BNG, reunido este sábado, valorou positivamente o proceso de asembleas abertas que comezou ao remate do verán e anunciou que BNG-Asembleas Abertas esa será a denominación que utilizará, xunto ás súas siglas, nas eleccións municipais de maio de 2015.

16votadas

A Xunta perdoa á concesionaria media autovía da Costa da Morte no canto de rescindirlles a contrata [cas]

A autovía entre Carballo e Berdoias (Vimianzo), valorada en 200 millóns de €, foi planificada coma unha infraestrutura de peaxe na sombra, que permite á empresa que asume a construción cobrarlle ao goberno por cada carro que a pise. Licitada polo bipartito en 2008, a UTE de Ferrovial e Tabaoada y Ramos, tivo que parar obras na procura de financiamento, feito aproveitado no 2009 para rachar a contrata e convovar novo concurso. Denunciado iste polo sobrecusto, dou lugar a un 3º concurso máis, que levaría dista volta ACS, Copasa, Covsa...

« anterior12345...388» seguinte

Chuza