11votadas

Mulheres juristas lembram que a idade “potencia o pleno desfrute” do sexo

Associação de Mulheres Juristas critica Supremo Tribunal Administrativo que reduziu indemnização por erro médico a mulher por a sexualidades aos 50 anos "não ter a importância" que tem noutras idades - chuza.gl/story/juizases-do-supremo-desvalorizam-sexo-aos-50-anos -. “Na verdade, não apenas a experiência comum da vida indica de modo óbvio que nenhuma daquelas circunstâncias – a idade e a maternidade – obsta ao exercício daquele direito, mas antes, pelo contrário, potenciam o seu pleno desfrute.”

17votadas

BNG-Asembleas Abertas será a denominación do Bloque nas eleccións municipais

O Consello Nacional do BNG, reunido este sábado, valorou positivamente o proceso de asembleas abertas que comezou ao remate do verán e anunciou que BNG-Asembleas Abertas esa será a denominación que utilizará, xunto ás súas siglas, nas eleccións municipais de maio de 2015.

14votadas

A Xunta perdoa á concesionaria media autovía da Costa da Morte no canto de rescindirlles a contrata [cas]

A autovía entre Carballo e Berdoias (Vimianzo), valorada en 200 millóns de €, foi planificada coma unha infraestrutura de peaxe na sombra, que permite á empresa que asume a construción cobrarlle ao goberno por cada carro que a pise. Licitada polo bipartito en 2008, a UTE de Ferrovial e Tabaoada y Ramos, tivo que parar obras na procura de financiamento, feito aproveitado no 2009 para rachar a contrata e convovar novo concurso. Denunciado iste polo sobrecusto, dou lugar a un 3º concurso máis, que levaría dista volta ACS, Copasa, Covsa...

14votadas

EUA lançam armas pelo ar para curdos que combatem 'Estado Islâmico'

Aviões militares dos Estados Unidos lançaram armas, munição e produtos médicos para combatentes curdos que enfrentam militantes do grupo autodenominado 'Estado Islâmico' na estratégica cidade síria-curda de Kobane, na fronteira com a Turquia. Ataques aéreos americanos têm impedido o avanço do 'Estado Islâmico' sobre a cidade, mas os militantes ainda são uma ameaça às forças curdas. Segundo o Centro de Comando militar dos EUA, Kobane "ainda pode cair".

19votadas

Activistas contra os despexos serán xulgados esta segunda-feira na Coruña

Seis persoas detidas durante o desafiuzamento dunha muller na Coruña en 2013 serán xulgadas esta segunda feira, ás 10,30 horas. "Por apoiar a unha muller doente a piques de ser despexada", subliña a plataforma Stop Desafiuzamentos da cidade herculina, que se concentrará na rúa Monforte media hora antes en protesta por este proceso.

16votadas

Timor disponível para que cidadãos europeus entrem no país sem visto

O ministro dos Negócios Estrangeiros de Timor-Leste disse hoje que o país está disponível para negociar com a União Europeia (UE) a entrada de cidadãos europeus no país sem necessidade de visto. A Comissão Europeia e o Parlamento Europeu já tinham aprovado, no início do ano, que cidadãos de Timor-Leste deixassem de precisar de visto para entrar e permanecer em qualquer país da zona Schengen. Segundo o ministro dos Negócios Estrageiros de Timor-Leste, o país está “completamento pronto para que haja reciprocidade” nesta medida.

12votadas

Nascidos para serem monegascos vídeo

Dominique Salvo ensina o monegasco na única escola preparatória pública local. Em 1976, o ensino desta língua tornou-se obrigatório até ao quinto ano. Para os alunos, a aprendizagem é claramente um mecanismo identitário, que os distingue dos vizinhos franceses. Dominique Salvo afirma que “quando aprendemos, ficamos ainda mais com a noção de que pertencemos mesmo aqui. Para os estrangeiros, é uma forma de integração. (…) A origem está no genovês. Atualmente, só é falada aqui. Se a deixarmos morrer, é todo um povo que perde a sua língua.”

21votadas

O clamor social pola retirada da Cruz fascista do Castro volveu manifestarse ao seu pé

A pesar da forte choiva arredor de 150 persoas concentráronse no monte do Castro para exixiren o derrube do monumento con fortes críticas contra PSOE e PP. [Vídeo e galería de imaxes no interior]

15votadas

Proibição de fumar em parques seria ilegal em Portugal

Londres quer vedar o acesso dos fumadores a Hyde Park ou Trafalgar Square - chuza.gl/story/proibido-fumar-londres-pondera-banir-fumo-dos-parques-ps -. A Câmara de Lisboa nunca poderia aplicar esta norma. "Se fosse em Portugal, uma norma dessas colidia com o princípio constitucional da liberdade individual. Liberdade essa que só deve ser limitada perante um bem maior e quando se justifique. Não é o caso". E fundamenta porquê: "Já basta a proibição total de fumar em espaços fechados [...] para proteger o princípio da saúde pública."

18votadas

Proibido fumar. Londres pondera banir fumo dos parques e praças

A Comissão de Saúde de Londres recomendou ao presidente da câmara, Boris Johnson, que proíba o fumo nos jardins e praças mais famosos da capital britânica, como Trafalgar Square. O Reino Unido proibiu o fumo nos locais de trabalho, incluindo bares e restaurantes, em 2007. Se esta recomendação der origem a nova legislação, Londres tornar-se-á a segunda cidade do mundo a proibir o fumo em espaços ao ar livre, depois de Nova Iorque, em 2011.

29votadas

Un conselleiro do PP na TVG, imputado por carrexar anciáns con demencia nas eleccións de 2012

Segundo consta no auto de imputación, emitido o pasado setembro, Iravedra e os demais representantes do PP "trasladaron" estas persoas "á mesa electoral para depositar o voto" aínda que "tales persoas carecían de capacidade para comprender e decidir o sentido do seu voto" a causa de "padecementos" como a "demencia senil" ou a enfermidade de Alzheimer. No entanto, está "recoñecido xudicialmente" que "todos" os trasladados chegaron a votar e que o fixeron porque os levaron os membros do PP.

13votadas

Partido de Patrice Trovoada reivindica vitória nas legislativas de São Tomé e Príncipe

A Acção Democrática Independente (ADI) liderada pelo ex-primeiro-ministro Patrice Trovoada, reivindicou a vitória, com maioria absoluta, nas eleições legislativas de domingo em São Tomé e Príncipe. Os resultados oficiais não tinham sido divulgados até ao início da tarde desta segunda-feira, mas líderes de partidos adversários já reconheceram a derrota. Desde o início do pluripartidarismo, em 1991, nenhum executivo cumpriu os quatro anos de uma legislatura. São Tomé e Príncipe teve desde então 17 governos e 14 primeiros-ministros.

15votadas

Referendo online sobre a independência do Friûl

Res Publica Furlane, o promotor da consulta on-line sobre a determinação do Friûl, abriu no dia 1 de outubro a votaçom, que permanecerá em funcionamento até o dia 31. Adriano Biason, um dos promotores, disse que a consulta digital deve marcar o início de um caminho cara um Friûl independente sem que contar com a legislaçom italiana, mas apenas com os princípios do direito internacional. | Via: nationalia.cat/ca/noticies/1977

21votadas

Convocam manifestaçom para separar as Canárias da Espanha

Organizações canárias convocaram este sábado a se manifestar o próximo 25 de outubro pola separaçom do arquipélago da Espanha, com motivo dos 50 anos da bandeira tricolor com sete estrelas verdes que identifica essa corrente. A convocatória foi assinada pola organizaçom Inekaren e os coletivos Canarias se Defiende, Jóvenes por la Movilización, Resistencia Popular Canaria e Azarug. Os organizadores dizem que la convocatória se declara pola independência e o socialismo.

30votadas

Queiman unha bandeira galega nunha marcha españolista que tivo lugar en Barcelona

O 12 de outubro, entendido como Día da Hispanidade, foi asumido polo españolismo como un día de reivindicación unionista, na que se puxo especial énfase na oposición ao impulso de soberanía que se vive en varias nacións do Estado, sobre todo en Catalunya. E precisamente foi en Barcelona onde a manifestación do grupo de ultra-dereita Democracia Nacional rematou coa queima dunha bandeira estreleira galega, ademais de varias esteladas catalás. A marcha reuniu a varias decenas de fascistas baixo o lema “Orgullosos de ser españois”.

« anterior12345...387» seguinte

Chuza