10votadas

Índice de calidade dos gobernos rexionáis en Europa (Galiza... mal) [eng]

O índice de calidade do goberno en Europa (EQI) correspondente ó ano 2013, estuda o nivel de percepción da corrupción e da calidade dos servizos públicos en tódalas rexións da Unión Europea.

16votadas

Euskal Herria: Multados por juntarem-se mais de 20 pessoas sem permisso

São oito mas teme-se que possam vir a ser mais à medida que o tempo passa. São de Zugarramurdi (Baztan, Nafarroa) e foram multados em 450 euros por terem participado numa reunião não autorizada, pois o número de participantes foi superior a 20 - mas eles desconheciam tudo isto. Há sete meses, no dia 23 de Fevereiro, havia festa, pois o Atxuri, clube de montanhismo local, festejava o seu 15.º aniversário e os 3000 quilómetros percorridos. Agora, para espanto de todos, começaram a aparecer as sanções.

26votadas

Disoluçom da AMI

Depois de algo mais de vinte anos de trabalho nas ruas sob o nome de Assembleia da Mocidade Independentista, na XI Assembleia Nacional da organizaçom decidimos que a história das nossas siglas chegava até aqui.

14votadas

Livro branco resumo dos informes sobre a Transição nacional na Catalunha

O governo da Catalunha editou um livro branco resumo dos 18 grandes informes do Conselho assessor para a transição nacional na Catalunha. O livro branco resumo é uma síntese muito bem feita dos documentos, e com só 130 páginas, permite-nos debruçar sobre toda a problemática e assuntos a ver com a construção de um novo estado. O livro tem um interesse que vai além do caso catalão, pois não poucos dos problemas que se tratam, tem um alcance bastante universal em qualquer processo que se produzir de autodeterminação

17votadas

Catalunha: Artur Mas prepara alegações para levar a tribunal

A preparação das alegações em defesa da consulta independentista da Catalunha, para apresentar no Tribunal Constitucional espanhol, deverão dominar a agenda do debate da reunião semanal do Governo catalão, que decorre hoje. Fontes do executivo catalão explicam que o objetivo é defender, perante o TC, que se deve levantar a suspensão cautelar da consulta, que ocorreu com a decisão do tribunal de admitir a trâmite dois recursos apresentados pelo Governo espanhol.

20votadas

Deputación de Ourense terá que devolver máis 5 milhóns por irregularidades en fundos UE

A Oficina Europea de Loita contra a Fraude (OLAF) detectara un posible delito na gestión de fundos europeos derivados da xestión dos projectos Daredo e Deputrans para construír 104 depuradoras, feito que trasladou a Facenda para que investigase un posible delito penal. A multa europea ascendía a máis de 10 milhóns de euros, pero o Ministerio de Facenda reduciuno á metade por unha débeda de 5 milhóns que tinha co organismo provincial. Manuel Baltar lembrou que a Deputación ten exposto a "medida cautelar de suspensión da obrigación de pago".

18votadas

Milhares pedem democracia e paralisam centro de Hong Kong

Milhares de manifestantes pró-democracia paralisaram, este domingo, o centro de Hong Kong, numa ação de desobediência civil contra a decisão de Pequim de limitar o sufrágio universal, que ocorreu num ambiente tenso com a polícia. As forças de segurança usaram gás pimenta e lacrimogénio contra os manifestantes, que invadiram uma importante via no centro daquele território chinês, ex-colônia britânica, sob domínio da China desde julho de 1997.

16votadas

Catalunha assina decreto que prevê plebiscito sobre independência em novembro

O presidente da Catalunha, Artur Mas, assinou neste sábado o decreto que estabelece a consulta sobre autodeterminação soberana – um plebiscito sobre a independência catalã –, no dia 9 de novembro. "Queremos votar. Queremos decidir. E agora temos o marco adequado para fazê-lo", disse Mas após a assinatura do documento. "A Catalunha quer falar, quer ser ouvida, quer votar." O grupo separatista basco ETA emitiu uma declaração apontando que existe "uma aliança cada vez mais ampla" a favor de que a região também decida a sua permanência na Espanha.

31votadas

PP e PSOE unen os seus votos para manter a Cruz fascista do Castro (Vigo)

Rexeitan no Pleno unha moción do BNG na que propuñan acatar a sentenza e retirar o monumento fascista de inmediato. Colectivos sociais están a preparar mobilizacións contra a decisión do Goberno de Abel Caballero de recorrer o fallo xudicial. [Vídeo no interior]

11votadas

Estão os skins neonazis a regressar às ruas?

Regressaram os relatos de ataques de skins. Fontes policiais garantem que movimento é pequeno, está fragmentado e que episódios de violência são actos isolados.

13votadas

De onde vem a "salsicha educativa" de Passos? A resposta está em Marx

Esta segunda-feira, ficámos a saber pelo primeiro-ministro que o sistema educativo em Portugal é uma fábrica de salsichas - um conceito, à primeira vista, transformador de professores em operários e de alunos em enchidos e que surgiu pela pena de Karl Marx, numa leitura do escocês Neil Smith, professor universitário que se sentia nesse ambiente, onde "alguns de nós são as salsichas, alguns de nós enchem a tripa com a carne, alguns de nós só manejam as máquinas e alguns são os gerentes".

11votadas

Un mapa para entender o 'labirinto' de candidaturas para as municipais de 2015 en Vigo

Debullamos as principais chave arredor das posíbeis candidaturas e os seus referentes rumo aos comicios de 2015. Moitos son os interrogantes, agravados por unha inda maior atomización das forzas de esquerda alternativa e as novas “mareas”.

14votadas

Alonso Montero: Filgueira Valverde non era "falanxista nin tecnicamente un franquista".

O presidente da RAG, Alonso Montero, defende nunha entrevista concedida a El Pais que Filgueira Valverde non era "falanxista nin tecnicamente un franquista".

14votadas

#Cañete: O petróleo queda na familia [ESP] vídeo

Miguel Arias Cañete vendeu as súas accións das empresas petroleiras Dúcar e Petrologis, das que posuía o 2,5%, para evitar posibles conflitos de intereses. Os vínculos do ex-ministro coa industria petroleira non se resolveron coa venda das súas accións, posto que a súa familia segue controlando máis do 70% das accións das mesmas

17votadas

Iglesias non quere ir ás locais como Podemos

O grupo promotor de Podemos -unha sorte de pais fundadores da formación emerxente- acha que non se dan as condicións para a organización se presentar como tal nas eleccións municipais. Non queren exporse a que unha mala xestión local fixera derramar o capital político acumulado nas europeas de maio deste ano (bastaría con que "en dous ou tres deses 8.177 municipios [os que hai no Estado español] houbese actuacións impropias, concelleiros que rachasen coas liñas de Podemos e faltasen ao seu compromiso cidadán" para que "a maior parte dos meios

« anterior12345...385» seguinte

Chuza