16votadas

Syriza derrota por goleada a Troika

Co 51 por cento escrutado a coligazón de esquerdas obtén unha clara vitoria nas eleccións gregas con sete puntos de vantaxe sobre Nova Democracia. Os neo-nazis colócanse como terceira forza, seguidos por centristas e comunistas. Desfeita do Pasok. Syriza anuncia «un Goberno social de salvación».

Data: 25/01/2015
26votadas

Catalunha reconhece o direito a se separar dela aos araneses, ilha ocitana inserida no Principado

O plenário do Parlamento da Catalunha aprovou ontem a lei do regime especial de Aram, com o apoio de todos os grupos parlamentares, agás Ciutadans e nalguns artigos o PP. O documento reconhece a realidade nacional ocitana do Vale de Aram, estabelece os diretos históricos e de identidade Aranesa, e dá-lhe o direito de decidirem seu próprio futuro. Também fixa um prazo de três anos para a revisar bilateralmente, com a Generalitat, o modelo de financiamento. O síndico major afirmou a sua satisfação

10votadas

Sabino Cuadra durante o debate do novo Código Penal do PP [ESP] vídeo

Sabino Cuadra de Amaiur, explica o deterioro socio-económico co PP e agora o deterioro das liberdades co novo dereito penal do inimigo.

8votadas

Mapas: Como representam o mundo nas diferentes regiões do planeta? imaxe

O mapamundi que vemos durante a infância condiciona a nossa representaçom mental sobre a distribuiçom dos países na Terra. Apesar de que a realidade é umha, cada país representa o mapa do mundo em funçom de factores históricos, geopolíticos e culturais. O mapamundi de cada país diferencia-se em funçom de como esteja centrado em relaçom à orientaçom dos pontos cardinais (Leste-Oeste, Norte-Sul) e o seu método de projecçom. Aqui um exemplo com sete mapas dop mundo procedentes da Rússia, Europa, EUA, China, Austrália, África do Sul e Chile.

10votadas

Pablo Iglesias Turrion (PIT) ganha o prémio 5D (DDDDD: "Donde dije digo, digo Diego"),

Este ano a IATC soma um novo galardão, independente dos prémios anteriores: O premio 5D (DDDDD: "Donde dije digo, digo Diego"). O prémio 5D concede-se à personagem política que mais esforço realizou por acrescer a incoerência à categoria de Arte. Da-se a conhecer uns dias antes da celebração da grande gala da IATC. Este ano, por unanimidade do juri, a IATC decidiu conceder o galardão 5D de 2014 a Pablo Iglesias Turrión

19votadas

O Concello da Coruña gastou máis dun millón de euros nos festexos de nadal

Os gastos totais dos festexos de nadal, aos que tivo acceso o BNG, superaron o millón de euros. O Bloque critica que o PP gaste esta cantidade obscena cando recorta en cultura e en servizos.

20votadas

A reforma do código penal tira a competência da segurança ás autonomias, é o estado de excepção sem declará-lo

Rajoi poderá mobilizar os mossos, segundo o anteprojeto de lei de segurança espanhola, que se faz pensando já no 27 de setembro. Estamos ante um estado de excepção permanente, em violação da Constituição que dizem defender. Atribuindo ao presidente central poderes não constitucionalmente previstos

17votadas

Apoio cívico em Donosti aos advogados bascos detidos

Na segunda f. a guardia civil deteve 16 pessoas em Euskal Herria e em Madrid, a majoria advocados, acusados pelo Ministério de Interior castelhano de 'integração em organizaçõ terrorista' e de delitos contra a fazenda pública. Alguns dos advogados detidos estavam em Madrid por a primeira jornada dum juízo na Audiência espanhola contra trintae cinco militantes de Batasuna, EHAK i ANV que,finalmente, teve que se suspender. A operação policíaca também incluíu a inspeção de escritórios e sedes sindicais e a confiscação de noventa mil euros recadad

15votadas

UPG, meio século de luzes e sombras - Carlos Morais

Numha simples olhadela à exposiçom que comemora o 50 aniversário da fundaçom da UPG é verificável que a mensagem preponderante que a entidade organizadora do evento quer transmitir é o orgulho, a continuidade e a importáncia histórica de ser a primeira força política patriótica constituida após o holocausto galego posterior a 1936.

16votadas

espanha estado cheio de terroristas, todos terroristas no novo código penal, menos os islamistas se se ler bem

A definição de "terrorismo" que introduciu o PP na reforma do Código Penal abrange quase todos os tipos puníveis e estende a consideração de terrorismo aos mais diversos atos como o delito de aborto, danos ao feto, manipulação genética, contra a “ordem pública”, contra “a paz social” e a criação de “um grave sentimento de insegurança ou temor”, o que permite incluir os escarnhos/escraches e protestas laborais nesta tipificação.

12votadas

David Graeber: "A de Rojava é umha verdadeira revoluçom" [cas]

Entrevista a David Graeber, autor e ativista anarquista e professor de antropologia na London School of Economics, após a sua visita a Rojava (Curdistám Sírio) por dez dias. O ocidente, afirma, nom é ciente do avançada que está lá a revoluçom libertária e feminista.

11votadas

Novo parlamento moçambicano

A nova Assembleia da República (AR) de Moçambique foi hoje empossada em Maputo, numa cerimónia marcada pelo boicote dos 89 deputados eleitos pela Renamo, principal partido de oposição. Dirigido pelo Presidente da República cessante, Armando Guebuza, no ato foram investidos 142 dos 144 deputados da Frente Libertação de Moçambique (Frelimo), partido no poder, e 17 do Movimento Democrático de Moçambique (MDM), terceira maior força. A sessão serviu igualmente para a eleição da presidente do órgão, tendo sido reconduzida Verónica Macamo, da Frelimo.

8votadas

Je suis Charlie - Domingo Tabuyo

Unha vez máis, a sen razón terrorista sementou morte e a dor nas rúas de París. Unha vez máis, a diferenza estivo por riba dos dereitos fundamentais. Unha vez máis, e van xa demasiadas, a vida tivo menos valor que unha idea, unha opinión ou unha mala entendida fe que, necesariamente, prohibe o asasinato, o abuso e a imposición de credos por riba do respecto aos demais.

11votadas

Non somos coma eles - Xoán Antón Pérez-Lema

Vaclav Havel, intelectual, líder do Foro Cívico e logo Presidente da República checa, acreditaba que os medios para loitar contra o totalitarismo checoslovaco non podían ser os mesmos empregados por éste. “Nós non somos coma eles”, afirmaba Havel. E de certo non podemos selo.

22votadas

Placas em basco nas estradas de Ipar Euskal Herria reivindicam identidade nacional vídeo

Militantes da Aitzina, organização juvenil de esquerda do País Basco Norte, colocaram ontem 15 placas em euskara junto a diversas estradas para assinalar as fronteiras entre França e Euskal Herria ou os limites territoriais entre as três províncias bascas do Norte: Lapurdi, Nafarroa Beherea e Zuberoa. O propósito subjacente à acção ficou bem claro na afirmação da organização juvenil: «França não nos quer reconhecer, bem-vindos a Euskal Herria!». | Em galego: paisbasco.blogspot.com/2014/12/placas-em-basco-nas-estradas-de.html

« anterior12345...393» seguinte

Chuza