Novo projeto: Perguntas e Respostas. Colabora!
 
8votadas

A banca espanhola não tornará todo o cobrado nas chamadas "cláusulas solo" polo "transtorno económico" que produziria

O Tribunal Supremo espanhol apelou ao “trastorno económico” que poderia supor para a banca espanhola devolver todo o que cobrou de mais polas chamadas "cláusulas solo" de hipotecas declaradas abusivas. Por isso o TS espanhol conclui que não serão restituídas as cobranças abusivas anteriores à sentença do passado 9 de maio de 2013. Notícia positiva para o sector, dado que fecha de forma definitiva o assunto da retroatividade e establece que não serão devolvidas as quantidades cobradas de mais polas cláusulas anteriores a 2013.

17votadas

A 'bolha dos polígonos': 40% de concelhos galegos tem parque industrial

Estouro da bolha imobiliária nom é a única ameaça especulativa à economia galega. Atrás do nascimento de grandes superfícies industriais em áreas urbanas na década de 1990, e especialmente depois da catástrofe do Prestige, Sociedade Pública Empresarial de Solo (Sepes) e Sociedade Industrial da Galiza (Sigalsa) impulsaram construçom de polígonos por todo o País que em 2014 já ocupavam 3.350 hectares. [texto em castelhano]

14votadas

Qual é a situação do sistema agrário galego hoje? Entrevista a Mar Pérez Fra

Com umha simples olhada ao redor de nós podemos perceber a enorme influência que a produçom agrária tem no nosso património. Há manifestaçons bem óbvias nas que todas pensamos de jeito imediato: muinhos, pazos, batáns, etc. som fruito direto do trabalho agrário. Mas a sua pegada vai muito mais longe. Desde a língua, conformada por umha enorme quantidade de palavras que têm a sua origem em tarefas agrárias, à mesma paisagem. Esta afirmaçom pode surpreender a alguns, mas é importante salientar que as belas paisagens do nosso país..

18votadas

Fraga fixo moito por Galiza, empobrecela (CAS)

Que os gobernos de Fraga empobreceron Galiza con respecto a España xa non é unha opinión senón un dato obxectivo.

10votadas

Recuperar soberania, desarmar o TTIP

Vigo acolhe em Março e Abril umas jornadas internacionais organizadas por Ecoar. O objectivo é informar das consequências, nefastas para a populaçom e o ambiente, dos tratados de livre comércio que estão a negociar, com opacidade, Europa e USA. A primeira convidada é Susan George nesta quinta feira. O 18 de Abril será o dia mundial contra o TTIP ( http://praza.gal/economia/8934/18-de-abril-cita-contra-o-ttip/ ).

Do 26/03/2015 ata o 18/04/2015
18votadas

As rendas baixas en Galiza pagan dos impostos máis elevados do Estado

Así se desprende dun informe que recentemente veu a luz, elaborado polo Rexistro de Economistas Asesores Fiscais. Este 2015 entra en vigor a reforma fiscal, que en Galiza amortece o seu impacto pola decisión da Xunta de non variar á baixa o seu tramo do IRPF. En base a ese informe, un ‘contribuínte tipo’ -solteiro, sen fillos, menor de 65 anos, sen discapacidades e outras circunstancias que poidan darlle dereito a deducir- que teña unha renda bruta anual de 16.000 euros pagaría en Galiza 1.611 euros. O cuarto territorio de todo o Estado...

22votadas

A oliveira volta à Galiza

Este ano está previsto que se duplique a produción de aceite de oliva galego. Cada vez son máis as comunidades de montes e particulares que se deciden a facer plantacións de oliveiras ante os baixos prezos da madeira e aos altos prezos do “ouro verde”. A súa chegada remóntase á época dos romanos, que o introduciron na Ribeira Sacra, e foi cos Reis Católicos, no século XV, cando se estableceu un imposto de catro reais por oliveira que as foi condenando á tala e á súa case total desaparición da paisaxe galega.

14votadas

Abanca gaña nun ano o que pagaron por Novagalicia Banco

Abanca, a entidade nacida tras a venda ao venezuelano Banesco do nacionalizado Novagalicia Banco, gañou 1.157 millóns de euros en 2014. Os beneficios superan así os 1.003 millóns que pagaron ao Fondo de Reestruturación Ordenada Bancaria (FROB) polo banco resultante da quebra da fusión entre as caixas de aforro galegas, Caixa Galicia e Caixanova, que tivera que ser saneado con 9.000 millóns de diñeiro público.

13votadas

Três ilhas das Fiji, Grécia e Canadá vendidas online

O site de compras online chinês Taobao leiloou quatro ilhas das Fiji, Grécia, Canadá e Reino Unido e conseguiu que as três primeiras se vendessem em 12 horas. a licitação para as ilhas começou na quinta-feira com um preço inicial de 1 yuan (14 cêntimos de euro) para cada uma das três ilhas, que foram depois vendidas por preços entre os 246 e os 694 mil euros, e com quatro milhões de yuan (580 mil euros) para a ilha do Reino Unido, Eilean Righ, que não se vendeu.

13votadas

A quebra de Pemex afonda na parálise das súas promesas en Galiza

Un dos principais socios comerciais cos que a Xunta de Feijóo asinou acordos e o dono de Barreras. A petroleira mexicana Pemex está en quebra técnica. As cifras así o demostran, cun patrimonio negativo de 46.000 millóns de euros e uns pasivos que superan nun 36% os seus activos. A crise económica global e os baixos prezos do cru inciden nunha situación que a empresa estatal leva arrastrando na última década, na que en tan só dous exercicios non acumulou perdas.

10votadas

Norteamericano di:" Expulsemos a Deutschland da zona euro" [opi] / [en/gal]

Em galego -> ir.gl/0a50b7 Não podemos dizer que as poupanças excessivas da Alemanha, que os bancos tiveram muitas vezes dificuldade em utilizar corretamente, foram bem investidas. Em vez disso, deram aos alemães a ilusão de prosperidade, trocando trabalho real (que se reflete no PIB) por notas promissórias [reconhecimento da dívida] que poderão nunca voltar a ser reembolsadas. As poupanças excessivas já estão lá; a única questão é onde devem ser aplicadas. Aplicá-las a nível interno ou...

15votadas

A alta tecnoloxía non avanza na Galiza

A cifra de negocio total das manufacturas de alta tecnoloxía pasou de superar o millón de euros en 2009 a ficar en 276 mil en 2013, acumulando catro anos de caídas. Os datos do INE constrastan co discurso oficial, sempre moi distinto. Dende as institucións predícase coa importancia clave do I+D+i e das producións baseadas na alta tecnoloxía. O propio presidente gravou hai un par de meses o seu discurso de fin de ano dende o Centro Tecnolóxico de Automoción de Galicia, no Porriño.

13votadas

O rei do petróleo brasileiro já nem telemóvel tem

Eike Batista foi o sétimo homem mais rico do mundo em 2012. Agora está falido. Batista ainda serviu um café aos agentes da polícia federal que foram a sua casa na semana passada recolher todos os bens de luxo que encontraram mas deve ter-se arrependido da cortesia quando viu um deles arrancar-lhe da mão o seu inseparável telemóvel. O homem que já foi o mais rico do Brasil e sétimo do mundo. Está a ser julgado por quatro crimes: manipulação de mercado, uso de informação privilegiada, lavagem de dinheiro e evasão.

21votadas

Exportar en Galego, plataforma para o aproveitamento económico dos vínculos coa lusofonía

O galego é unha oportunidade de negocio para o sector empresarial galego. Unha lingua que non só nos representa culturalmente senón que nos conecta de forma directa, grazas á semellanza co portugués, con máis de 200 millóns de persoas de países lusófonos. Este valor cultural transfórmase en valor económico cando falamos de negocios. O galego non só permite acceder sen intermediaros á Lusofonía, senón que xera o clima de confianza necesario que proporciona o feito de comunicarse directamente.

10votadas

Sogros da mulher com 227 milhões na Suisse falam de um mal-entendido vídeo

Na aldeia de Garganta, em Sabrosa, de onde é natural a portuguesa com mais depósitos na lista do Swissleaks, poucos querem comentar as últimas notícias. A SIC conseguiu falar com os sogros de Sílvia Ruivo Caçador, para quem os 227 milhões de euros depositados na Suíça só podem ser um grande mal-entendido.

« anterior12345...136» seguinte

Chuza