7votadas

A quebra de Pemex afonda na parálise das súas promesas en Galiza

Un dos principais socios comerciais cos que a Xunta de Feijóo asinou acordos e o dono de Barreras. A petroleira mexicana Pemex está en quebra técnica. As cifras así o demostran, cun patrimonio negativo de 46.000 millóns de euros e uns pasivos que superan nun 36% os seus activos. A crise económica global e os baixos prezos do cru inciden nunha situación que a empresa estatal leva arrastrando na última década, na que en tan só dous exercicios non acumulou perdas.

7votadas

Norteamericano di:" Expulsemos a Deutschland da zona euro" [opi] / [en/gal]

Em galego -> ir.gl/0a50b7 Não podemos dizer que as poupanças excessivas da Alemanha, que os bancos tiveram muitas vezes dificuldade em utilizar corretamente, foram bem investidas. Em vez disso, deram aos alemães a ilusão de prosperidade, trocando trabalho real (que se reflete no PIB) por notas promissórias [reconhecimento da dívida] que poderão nunca voltar a ser reembolsadas. As poupanças excessivas já estão lá; a única questão é onde devem ser aplicadas. Aplicá-las a nível interno ou...

15votadas

A alta tecnoloxía non avanza na Galiza

A cifra de negocio total das manufacturas de alta tecnoloxía pasou de superar o millón de euros en 2009 a ficar en 276 mil en 2013, acumulando catro anos de caídas. Os datos do INE constrastan co discurso oficial, sempre moi distinto. Dende as institucións predícase coa importancia clave do I+D+i e das producións baseadas na alta tecnoloxía. O propio presidente gravou hai un par de meses o seu discurso de fin de ano dende o Centro Tecnolóxico de Automoción de Galicia, no Porriño.

13votadas

O rei do petróleo brasileiro já nem telemóvel tem

Eike Batista foi o sétimo homem mais rico do mundo em 2012. Agora está falido. Batista ainda serviu um café aos agentes da polícia federal que foram a sua casa na semana passada recolher todos os bens de luxo que encontraram mas deve ter-se arrependido da cortesia quando viu um deles arrancar-lhe da mão o seu inseparável telemóvel. O homem que já foi o mais rico do Brasil e sétimo do mundo. Está a ser julgado por quatro crimes: manipulação de mercado, uso de informação privilegiada, lavagem de dinheiro e evasão.

21votadas

Exportar en Galego, plataforma para o aproveitamento económico dos vínculos coa lusofonía

O galego é unha oportunidade de negocio para o sector empresarial galego. Unha lingua que non só nos representa culturalmente senón que nos conecta de forma directa, grazas á semellanza co portugués, con máis de 200 millóns de persoas de países lusófonos. Este valor cultural transfórmase en valor económico cando falamos de negocios. O galego non só permite acceder sen intermediaros á Lusofonía, senón que xera o clima de confianza necesario que proporciona o feito de comunicarse directamente.

10votadas

Sogros da mulher com 227 milhões na Suisse falam de um mal-entendido vídeo

Na aldeia de Garganta, em Sabrosa, de onde é natural a portuguesa com mais depósitos na lista do Swissleaks, poucos querem comentar as últimas notícias. A SIC conseguiu falar com os sogros de Sílvia Ruivo Caçador, para quem os 227 milhões de euros depositados na Suíça só podem ser um grande mal-entendido.

22votadas

Osborne merca a marca galega de xenebra Nordés

O grupo andaluz Osborne merca a empresa galega Atlantic Galician Spirits que produce a xenebra e vodka Nordés. Osborne informou de que seguirá elaborando a bebida en Galiza e que non cambiará nada no proceso de destilación do viño albariño da que se obtén. Tamén explican que decidiron mercala porque Nordés é unha marca recente que en pouco tempo demostrou unha fortaleza e un crecemento envexables.

9votadas

Amancio Ortega gasta 735 millóns en ladrillo en 20 días

O fundador de Inditex, Amancio Ortega, gastouse en ‘ladrillo’ en menos dun mes 735 millóns de euros, unha cifra equivalente ao 82% do que ingresou por dividendos do xigante galego en 2014, cando se embolsou uns 894 millóns de euros como retribución da compañía téxtil.

14votadas

Yanis Varoufakis, o novo comandante da economia da Elláda [opi]

Marxista e professor em várias unidades do mundo. O Expresso e o Público, de Portugal, ouviram o professor em duas ocasiões no ano de 2014. O texto está em português e permite que se avalie o pensamento de Varoufakis. Vale a leitura. Em castelán -> marxismocritico.com/2013/05/22/confesiones-de-un-marxista-erratico/

9votadas

Entrevista a Cristina Martín_ "O consenso é uma arma contra a democracia" [opi]

Defende neste último livro que a crise desencadeada depois da falência do Lehman Brothers, em 2008, foi provocada por Bilderberg. Porquê? Aí foi quando se anunciou a crise. Mas tinha havido uma reunião de Bilderberg em 2006, no Canadá, onde o então presidente da Reserva Federal Norte-americana — que mais tarde passa a ser o secretário do Tesouro de Obama — disse que ia haver uma crise, que iam subir as hipotecas e que muita gente ia perder a sua casa. Disse também que os mais vulneráveis iam ser os jovens e as pessoas que não tinham um trabalho

9votadas

Unha viguesa é a dona do sol e do orneo do Tarzán [cas]

Ängeles Durán, avogada, escritora, rexistrou os dereitos sobre o sol, a meirande e máis reproducida sinfonía nunca escribida, os politonos dos teléfonos, o ouveo do home mono, e quere críar unha nova relixión que se chamará "Culto ao carto", Por que? ... -> yorokobu.es/la-mujer-gallega-duena-del-sol/

32votadas

Realidade da "recuperaçom” na Galiza: 21.100 novos jovens emigrantes e queda demográfica

Logo que o Fórum Económico da Galiza informou de como no último ano se produzírom 21.100 abandonos no censo de populaçom ativa entre 25 e 34 anos, a OIT confirmou que o desemprego nom vai descer de maneira significativa nos próximos cinco anos. O PIB galego tivo crescimento nulo (0%), contrariando os ligeiros crescimentos registados desde 2012. A perda de 17.245 habitantes na Comunidade Autónoma da Galiza completa o quadro. Todos os indicadores confluem nas tendências correspondentes a umha Galiza em grave crise.

9votadas

Família real do Liechtenstein é discretamente a mais rica da Europa

O príncipe Hans Adams II, do Liechtenstein, é o soberano com a maior fortuna pessoal, que segundo a revista britânica Tatler está avaliada em 3300 milhões de euros. A publicação apresenta um estudo sobre o património privado das dez monarquias europeias. Uma parte da riqueza de Hans Adams II provém do grupo bancário privado Liechtenstein Global Trust, uma vez que o dinheiro que recebe dos 37 mil habitantes do pequeno principado é quase inexistente. A rainha de Inglaterra está em segundo lugar, enquanto o rei da Noruega é o mais pobre.

14votadas

A economía galega está estancada

Un informe do Foro Económico de Galicia apunta que aumenta o “diferencial negativo” respecto a España. Aínda que se reduce o paro consolídase unha “nova emigración”, sobre todo de xente moza. Un total de 21.100 mozos, un terzo con estudos superiores, tería deixado Galicia o pasado ano.

15votadas

Reservas de gás de Moçambique ultrapassam as de Angola ou da Nigéria

As reservas de gás natural em águas profundas de Moçambique chegam a aproximar-se dos 20 mil milhões de barris, segundo um relatório do Banco Mundial. Os “campos de gás natural em águas profundas em Moçambique têm reservas superiores às de Angola ou da Nigéria” (os dois maiores produtores de petróleo na África subsariana). Segundo o estudo do Banco Mundial, todos os países africanos pertencentes à Comunidade dos Países de Língua Portuguesa (CPLP), exceptuando a Guiné Equatorial, apresentam taxas de crescimento positivas.

« anterior12345...135» seguinte

Chuza