15votadas

Tres proxectos competirán no certame de aplicacións de software libre de Chuza

Hai uns meses Chuza! botou a andar o seu primeiro concurso de aplicacións de software libre, en colaboración co Grupo de Programadores e Usuarios de Linux (GPUL), e co obxectivo de contribuir tanto ao desenvolvemento da propia páxina de Chuza! como do tecido de aplicacións de Software Libre galegas. Pechado o prazo para a presentación de propostas, tres son os proxectos que competirán por ser a gañadora deste certame, que levará un premio de 250 euros.

10votadas

Misterioso avião espacial americano regressará à Terra esta semana

O misterioso avião-robô do Exército americano deve aterrar na Terra esta semana depois de permanecer 22 meses em órbita, informaram autoridades esta terça-feira (14), mas a missão da nave permanece envolta em sigilo. A nave não tripulada X-37B, que parece uma miniatura dos aposentados vaivéns espaciais, tem o seu regresso aguardado depois do seu lançamento a 11 de Dezembro de 2012, numa missão que as autoridades oficiais dizem ser altamente secreta.

14votadas

Jovem inventora cria etiqueta bioreativa para alimentos vídeo

No mundo inteiro, todos os dias, são deitadas fora toneladas e toneladas de comida que podiam ser consumidas sem perigo para a saúde. Mas para o consumidor nem sempre é fácil perceber se um alimento é seguro ou se deve ser deitado fora. Uma jovem inventora britânica deu um passo importante para desfazer essa dúvida. Solveiga Pakstaite, estudante de design, concebeu uma etiqueta que indica em tempo real se um alimento pode ou não ser consumido em segurança.

15votadas

"O futuro escríbese co T de tecnoloxía, é necesario que o idioma estea presente nela"

Esta fin de semana celebrouse en Compostela o primeiro Encontro Ibérico de Tradutores de Software Libre a Linguas Minorizadas, organizado polo Proxecto Trasno, o equipo de tradutores ao galego de software libre. Ademais dos asistentes e asistentas galegas participaron outros grupos de tradución de linguas minorizadas do Estado: SoftAstur, Librezale, SoftAragonés e SoftCatalá.

8votadas

De 1 a 64 altofalantes. A evolución do son no cinema [cas]

Os primeiros 25 anos do cinema foron mudos, aínda que Georges Méliès xa se decatou do potencial artístico e de entretemento daquel novidoso asunto. A primeira trilla de son chegou no 1921 con Photokinema, e ía nun soporte de disco de lousa sincronizado coa proxección. No 1926, a Fox discorreu inserir iste son na propia fita, de xeito que non perdera o ritmo de ningún xeito. A iste invento chamouno, Movietone...

16votadas

Mulher recupera visão com olho biônico

Fran Fulton, de 66 anos, sofre de uma doença chamada retinite pigmentosa – um mal degenerativo que lentamente provoca a morte de células sensíveis à luz na retina. Ao longo de vários anos, ela perdeu sua visão aos poucos. Nos últimos dez, ela não via absolutamente nada. Mas em julho passado, Fulton foi receptora de um sistema chamado Argus 2. Trata-se de um par de óculos equipados com câmeras e ligados a eletrodos que são implantados aos olhos. Esse sistema conduz informações visuais a seu cérebro.

21votadas

Galiza segue atrasada no acceso a Internet

A fenda dixital é cada vez maior entre Cataluya, Euskadi e Galiza, que está, xunto con Extremadura, nos últimos postos do estado, segundo se publica na Enquisa sobre Equipamento e Uso de Tecnoloxías de Información e Comunicación nos Fogares do ano 2014 publicada polo Instituto Nacional de Estatística (INE), onde lle adxudican o lugar onde menor penetración de Internet hai de todo o Estado, con cifras comparables a países aínda non desenvolvidos.

14votadas

Sonda lançada pela Índia a Marte já está em órbita

Já está em órbita a sonda lançada pela Índia ao planeta vermelho. O país asiático tem razões para celebrar. A missão concebida num tempo recorde conta com o orçamento mais baixo de sempre, qualquer coisa como 57 milhões de euros. O chefe de governo indiano Narendra Modi, considera que se fez história. Isto porque, adianta, “o país se atreveu a explorar o desconhecido” e conseguiu o que, na teoria, era “praticamente impossível.” Uma missão, até agora, só bem-sucedida à primeira tentativa por europeus, norte-americanos e russos.

8votadas

Óculos ajudam cegos a desviar-se dos obstáculos vídeo

Estes óculos podem vir a facilitar a vida das pessoas cegas ou com visão reduzida. Os investigadores do Centro de Investigação e Estudos Avançados de Guadalajara, no México, estão a desenvolver uns óculos que podem vir a facilitar a vida das pessoas cegas ou com visão reduzida. O objetivo é transformar os óculos tradicionais num aparelho de navegação que permite aos utilizadores deslocarem-se, evitando os obstáculos. Combinando tecnologia ultrassom, sensores de som e guias de GPS, os óculos utilizam uma voz para alertar os utilizadores.

14votadas

Este carro demorou 44 horas a imprimir imaxe

Uma empresa norte-americana construiu um carro em 3D que demorou 44 horas a imprimir. O modelo chama-se Strati, dá para duas pessoas e foi apresentado no International Manufacturing Technology Show (IMTS), em Chicago (EUA). O Strati nasceu de uma desafio da Local Motors para construir um modelo com partes passíveis de saírem de uma impressora 3D simplificando o design do carro. Um veículo pode ter entre 5 a 6 mil peças. O Strati usa 40. O chassis é a peça 3D de fibra de carbono, o motor, bancos e rodas e vidro são tradicionais.

13votadas

Desenvolvido sensor que deteta embriaguez do condutor

Investigadores japoneses desenvolveram uma tecnologia que pode ser colocada no assento de um automóvel e detetar se o condutor está embriagado, sob o efeito de drogas ou se se encontra em estado de sonolência ao volante. Este sensor também pode ser colocado numa cama, avisando se o pulso de um paciente começa a ficar irregular ou se este está a sofrer um enfarte. O sistema permite captar com clareza a 'onda' do pulso aórtico (a mistura de som e vibração gerada pelo sistema cardiovascular na pele) sem interferência de ruído externo.

18votadas

O XaTcobeo escribe o seu derradeiro capítulo

Finalmente o picosatélite XaTcobeo rematou a súa misión. E fíxoo como era de agardar: desintegrándose ao entrar en contacto coa atmosfera o pasado domingo. Ás súas costas deixa dous anos e medio en órbita e a constatación do potencial de Vigo a súa contorna como centro de referencia europeo en materia de tecnoloxía aeroespacial.

16votadas

Sogama lanza un aplicativo para axudarnos a reciclar mellor

Esta aplicación chamada Sogama é unha proposta da Consellería de Medio Ambiente, Territorio e Infraestructuras da Xunta de Galiza co fin de aumentar o noso compromiso co coidado da natureza.

13votadas

Wikipedia publica o primeiro informe de transparencia

"Todos os anos, recibimos peticións de gobernos, individuos e organizacións para descubrir información sobre os nosos usuarios ou eliminar ou alterar contidos dos nosos proxectos".

20votadas

5 consellos para estender a vida dunha batería

Na nosa imparable busca dunha maior comodidade nos dispositivos tecnolóxicos un elemento que está tendendo a desaparecer son os cables. Este feito provoca as baterías recargables comecen a ser unha parte esencial en todos os nosos trebellos electrónicos. Concretamente as chamadas baterías de ión de litio (Li-Ion).

« anterior12345...26» seguinte

Chuza