12votadas

A experiencia dos centros sociais, no Festigal 2014

Ás 19:00 horas, haberá unha charla de presentación da iniciativa da Escola de Ensino Galego Semente. Ademais, os centros sociais terán un espazo de seu con material exposto e á venda. Alí poderase atopar información das actividades dinamizadoras de Cultura do País (Lugo), L.S. Faísca (Vigo), A Gentalha do Pichel (Compostela), Xebra (Burela), A Galleira (Ourense) Artabria (Ferrol ) e O Fuscallo (A Guarda). Será, pois, un punto de encontro para compartir as iniciativas impulsadas por estes colectivos.

15votadas

Denuncian a 'conversión' de San Simón 'na illa do esquecemento'

A Iniciativa Galega pola Memoria (IGM), coordinadora galega de grupos memorialistas, celebrará este domingo 20 a Homenaxe Nacional ás Vítimas do Franquismo na Illa de San Simón ademais do recordo e o recoñecemento ás persoas mortas, presas e represaliadas, servirá para denunciar o que o colectivo A Regaduxa de Vilaboa sinala como "decisión do goberno da Xunta de Galicia, do PP, de silenciar e ocultar a historia da illa de San Simón como lugar da represión franquistae espazo da memoria histórica democrática de Galicia".

16votadas

A roupa dos anos 70 em fotos originais da década imaxe

Um dos “mantras” dos anos 70, “Turn on, tune in and drop out” (“se liga, sintoniza e desencana”), foi proferido em 1964 por Timothy Leary, professor de Harvard que ficou famoso por defender os benefícios terapêuticos e espirituais do LSD – droga que teve seu auge junto com o Flower Power. Apesar de ser a moda dos anos 70, o Flower Power teve seu auge em 1967, quando uma nova geração de estilistas fez do “Verão do Amor” uma estação com as cores do arco-íris, estampas curvilíneas e psicodélicas, trajes étnicos orientais e...

22votadas

Kiko da Silva: "Nestes intres debuxaría unha Galiza en forma de enchufe"

"Temos que nos quitar o enchufismo neste país, é unha eiva", asegura o debuxante vigués Kiko da Silva nunha entrevista con Efe na que confesa estar anoxado.

21votadas

Enviado a Sermos Galiza un vídeo supostamente de Antom Garcia Matos

Sermos Galiza recibiu na súa redacción un vídeo cunha mensaxe supostamente de Antom Garcia Matos, persoa sobre a que pesa unha orde de busca e captura baixo a acusación de pertenza á "organización terrorista" Resistencia Galega.

17votadas

Artista japonesa presa por divulgar imagens da vagina

A artista japonesa Megumi Igarashi foi presa no fim-de-semana por ter difundido imagens "obscenas" da sua vagina. O projeto artístico de Megumi Igarashi passava por fazer um caiaque com a forma da sua vagina, a que chamou "Pussy Boat". Para isso, teve que primeiro fotografar o seu corpo e depois fazer uma impressão em 3D. Para conseguir financiamento para realizar esta obra de arte, Megumi Igarashi recorreu ao crowdfunding. Igarashi enviou aos seus 30 financiadores fotografias para cada um deles fazer a impressão em 3D da sua vagina.

26votadas

Vou embora. Adeus e grazas. Suso de Toro

Isto é unha despedida. Hai uns meses que abrín este espazo e xa marcho, non o cerro eu que o cerra o xornal: desaparecen estes blogs. De maneira que non marcho, bótannos. Antes de nada teño que llo agradecer á empresa, ofreceume aloxar un blog nesta web, dubidei e acabei...

29votadas

As vítimas do Alvia acusan a Nuñez Feijóo de ofendelos e ser un covarde

Os feridos e familiares dos mortos de Angrois ven "indigno" que o presidente "se esconda tras os veciños" dándolles unha medalla e mentres tanto siga sen mover un dedo para que investigue a traxedia.

15votadas

Alfoz presenta o programa do XVI Mercado Medieval deste 2014

Alfoz acolle unha nova edición do Mercado Medieval entre o venres 18 e o sábado 19 de xullo.

Do 18/07/2014 ata o 19/07/2014
11votadas

A minha vida como militar

Recordo, com muita predisão, que quuando estava em Évora no R.I 16 e fui mobilizado para Moçambique, pouco mais era que um adolescente (20 anos), alheio ao que se passava no antigo Ultramar. Não tinha noção daquilo que iria encontrar e enfrentar em África. Sendo assim, encarei com naturalidade e despreocupa a mobilização militar para a guerra. Foi em Évora que conheci o Pinto e o Garcia, dois bons companheiros. O primeiro, ainda mias novo, era tal como eu, leviano, despreocupado e inconsequente. O Garcia, mais velho, o nosso oposto...

15votadas

"Cara de bicicleta", a enfermidade de pega que inventaron para que as donas non montaran [en/cas]

Beizos lambidos, ollos inchados, fuciño rosmón, a faciana derreada... istas eran algunhas das graves consecuencias de montar encol distes instrumentos do demo para desprazarse libremente polas cidades. Doenza crítica no caso das donas da última década do XIX, que empezaban a turrar para fuxir do abafante pastor que as cinguía. As bicicletas permitían ir alén do entorno inmediato, daquela a carón do fogar e o mercado local libres, e déronlle pulo á revolución no vestir, que procuraba sublimar a moral vitoriana, para esperrenchala no éter.

17votadas

O Reino Unido aprovará de urgência uma lei para controlar os dados de telefonia

David Cameron e Nick Clegg comparecerom de forma conjunta nesta quinta perante a imprensa para sublinhar a importância que dão à legislação de urgência que aprovara pouco antes o gabinete britânico. Trata-se da proposta de ley urgente para a Retenção de Dados e Poderes de Investigação com a que Londres quer cobrir o vazio legal criado por uma sentença de abril passado do Tribunal de Luxemburgo que declarava ilegal a diretiva em que se apoiam vários governos europeus para obrigar as operadoras a reter 12 meses determinados dados dos clientes.

22votadas

Amnistia acusa UE de violar os seus princípios ao “fechar os olhos” a abusos sobre imigrantes

Ideia de que a maior parte dos que procuram a Europa o fazem por razões económicas é um “mito”, considera organização.

14votadas

Parlamento debaterá o martes a presenza de menores de 16 nas touradas

O Parlamento galego debaterá o vindeiro martes unha proposición non de lei do BNG que insta á Xunta "a tomar as medidas lexislativas necesarias para restrinxir a entrada de persoas menores de 16 anos a festexos taurinos". A proposta, que será defendida por Ana Pontón e está apoiada por Galicia, Mellor sen Touradas, baséase nos prexuízos que para nenos, nenas e adolescentes pode ter a visión e a asistencia a este tipo de espectáculos violentos, baseados na tortura e morte dun animal nun espazo público.

12votadas

Jerusalém: Jovem palestiniano foi queimado vivo

O adolescente palestiniano que terá sido assassinado em represália pela morte de três jovens israelitas foi queimado vivo após ser raptado, segundo os primeiros dados da autópsia citados pelos media palestinianos. Mohammad Abu Khdair, de 16 anos, foi raptado na terça-feira em Jerusalém Oriental (território ocupado e anexado por Israel). O seu cadáver, completamente queimado segundo o advogado a família, foi encontrado algumas horas mais tarde perto de uma área florestal na parte ocidental da cidade.

« anterior12345...156» seguinte

Chuza