Novo projeto: Perguntas e Respostas. Colabora!
 
8votadas

Os eixos que propõe ANC para a Catalunha independente

Os 10 eixos que propõe a ANC pra república catalana -Regeneração democrática. -Solidariedade. -Educação e Cultura, -Igualdade, Inovação. -Aberta ao mundo. -Diversidade, -Igualdade Territorial, -Bem Estar e Justiça Social, Sustentabilidade.

12votadas

Hoje é o dia da humanidade no espaço

Em 12 de abril de 1961 o piloto-cosmonauta soviético Yuri Gagarin partiu a bordo da espaçonave Vostok do cosmódromo de Baikonur e realizou pela primeira vez no mundo um vôo orbital em torno do planeta Terra. Em 2011, a Assembleia Geral das Nações Unidas declarou a data de 12 de abril como o Dia Internacional do Homem no Espaço.

10votadas

Comunicado em relaçom com tratamento informativo ao assentamento favelado da Passagem

Dende a demarcaçom galega de Arquitetura Sem Fronteiras manifestam profunda desconformidade co tom e descrédito com que se publicaram, em meios de comunicaçom da Galiza, notícias sobre a suposta detençom ilegal em que afirmam estaria implicado um residente do povoado chabolista de A Pasaxe (A Corunha). Destacam o dano que se está a fazer, à dignidade e imagem de habitantes em situaçom de emergência que nada têm a ver cos fatos, ao apelar ao coletivo cigano como um ente unitário.

18votadas

Mais multas a Stop Despejos na Corunha

Continua a perseguiçom económica a membros de 'STOP Desafiuzamentos' ao lhes chegarem sançons administrativas de 450 € e ameaça de via penal depois da concentraçom 'Elvinha nom se vende'. Multas atrás de cada convocatória converteram-se em desagradável tradiçom da subdelegaçom do governo espanhol e acumulam 15.000 € apenas na Corunha.

19votadas

A criminal temeridade da Xunta e a Federaçom galega de caça

A antiga lei de caça da Galiza considerava "zonas de seguridade" (lugares onde nom se pode caçar) todas as vias de circulaçom e caminhos até 50 metros de distância. Ante pressons da Federaçom galega de caça (FGC) a Xunta da Galiza apenas considera agora zonas de seguridade as vias férreas, auto-estradas e vias para automóveis "devidamente sinalizadas", é dizer, fica fora a infinidade de estradas nom sinalizadas da administraçom local.

14votadas

A vida do casal Feliz numa aldeia de Trás-os Montes

Perto de Vila Real, um casal de eremitas alimenta-se do que produz e da proximidade com a natureza. Deixaram a República Democrática Alemã há 30 anos e encontraram no isolamento transmontano a vida que procuravam — “a própria vida”. Não se identificavam com o regime e com as estruturas sociais do país em que nasceram, nem com a vida numa cidade como Berlin. Mas sobre o passado não se alongam em pormenores. Hoje, são conhecidos como Maria Feliz, ela, e Feliz, ele.

15votadas

En tren a Portugal

Galiza non é o mellor lugar para viaxar en comboio. Se unha (poñamos eu) quixese ir de Compostela a Lugo en tren non podería facelo, porque esa liña non existe. Se lle preguntas á web de Renfe*, podes atopar varias combinacións con cambio en Ourense, Monforte ou na Coruña, aínda que posiblemente sexa unha aposta de turismo extremo non moi confortable. De Compostela a Ferrol é posible ir nun tren de noite (o Alvia que vén de Madrid), ao que lle leva unha hora e media. O certo é que só viaxar en tren polo chamado Eixo Atlántico...

16votadas

Retrato do ‘putero español’

Estas son algunhas das conclusións que as investigadoras Águeda Gómez, Silvia Pérez e Rosa María Verdugo recollen agora no libro El putero español (Editorial Catarata), no que publican os resultados dunha análise a nivel estatal sobre “as motivacións que leva aos clientes a consumir prostitución a través das explicacións que eles mesmos daban”, como explica Gómez, profesora do departamento de Socioloxía, Ciencia Política e da Administración e Filosofía da Universidade de Vigo.

11votadas

Constituem Chrysallis Galiza

O passado mês de fevereiro em Compostela formou-se o conselho de direçom na Galiza da associaçom estatal de famílias de menores transexuais (Chrysallis). Tamém tinha lugar um emotivo primeiro encontro das famílias galegas onde as crianças podiam conhecer mais casos coa mesma condiçom sexual e compartilharem experências.

11votadas

Encontro na Corunha da Rede transibérica de espaços culturais independentes

'Proxecto Cárcere' acolhe o IV Encontro da Rede Transibérica de Espaços Culturais Independentes que terá lugar os dias 17, 18 e 19 de abril na Corunha co título "Espaços, a importância do lugar".

Do 17/04/2015 ata o 19/04/2015
20votadas

ILP Alfonso Daniel Rodríguez Castelao

A federaçom de associaçons culturais Galiza Cultura, junto com outras entidades entre as que se atopam A Mesa pola Normalizaçom Linguística ou a CIG-Ensino, bota a andar a Iniciativa Legislativa Popular sobre o direito ao conhecimento e contemplaçom da obra de Castelao polo povo galego.

13votadas

Fotos da vida cotiá na RDA de 1974 [en/gal]

Traballo de Thomas Hoepker

3.bp.blogspot.com
Artigo no Praza ir.gl/fb0414 No 25 aniversário da queda do muro de Berlim. A RDA que foi e a que nos dizem que foi

12votadas

Um ano de intervalo a descobrir o mundo não é perder tempo

Partir à aventura ainda não é comum em Portugal. Associação quer dar uma ajuda e vai sortear um ano de intervalo. "Não é perder um ano, é ganhar muita coisa: mais-valias para o mercado de trabalho e mais-valias pessoais." É assim que quem passa por um gap year (GY) descreve a experiência de adiar um ano a entrada no ensino superior ou no mercado de trabalho e aproveitar para conhecer o mundo. Voluntariado, trabalho temporário ou simplesmente viajar são as opções mais comuns. Em Portugal estima-se que anualmente há cerca de 70 gappers.

12votadas

Jornadas Feministas no CSOA Escárnio e Maldizer de Compostela

csoaescarnioemaldizer.files.wordpress.com

Do 21/03/2015 ata o 18/04/2015
18votadas

Marchas da Dignidade: Manifesto galego para o #21M | @GalizaMarcha22M

O 22 de Março de 2014 um milhão de pessoas manifestarom-se em Madri convocadas por centos de organizações. Ali estivo a Coluna Galega ( chuza.org/story/marcha-pola-dignidade-22m-acto-da-columna-galega-video ). As péssimas condições de vida do povo, provocadas por governantes, não variarom, senão que forom a pior. Então, voltaremos o próximo 21 de Março para denunciar...

Data: 21/03/2015
« anterior12345...168» seguinte

Chuza