25votadas

Explosión na Casa do Concello de Baralla

Explosión na Casa do Concello de Baralla, en Lugo. A propietaria dun bar situado xusto diante do edificio asegura na Radio Galega que os danos no inmoble son moi importantes, tanto na fachada coma no interior. O seu bar sufríu a rotura de cristais e mesmo lle caeu o teito. A zona está acordoada e alí están a Garda Civil e os Bombeiros.

17votadas

Telmo Comesaña: "Caballero o único que fixo foi desprezarnos e ningunearnos"

O presidente da Asociación Viguesa pola Memoria Histórica do 36, Telmo Comesaña, recibe a VIGO dixital poucos días despois da sentenza que obriga ao Concello de Vigo a derrubar a Cruz do Castro. Fala das razóns que impulsaron esta loita xudicial, da actitude do alcalde fronte as demandas do seu colectivo e de por que este símbolo "que homenaxea ao fascismo e ao nazismo" debería estar fóra do corazón da cidade.

18votadas

Carme Adán: "Os homes cren que a muller está en política e na empresa de interina"

A deputada e exsecretaria de Igualdade impulsa unha lei de corresponsabilidade, o debate da cal introducirá este período de sesións. Nunha entrevista con Europa Press, Carme Adán reflexiona sobre a situación de "desigualdade" que aínda impera entre homes e mulleres e como a "crise" está a provocar un "retroceso" ás mulleres. Ademais, para a deputada galega "hai un fallo global da sociedade", dado que "non se cambian os roles. Observa que sofre "unha violencia simbólica", ademais dos casos de violencia física e psicolóxica...

18votadas

Coa vitoria franquista as bibliotecas convertéronse en espazos mortos, elitistas, confesionais e reaccionarios

Montse Dopico entrevista a Francisco Xavier Redondo Abal, autor do ensaio Bibliotecarias e bibliotecarios infames, editado por Laiovento.

10votadas

Polícia encontra Jaguar descapotável roubado em 1968

Ivan Schneider não queria acreditar quando recebeu um telefonema da polícia e lhe disseram que o seu Jaguar, roubado há 46 anos, tinha sido encontrado. O norte-americano Ivan Schneider tinha 36 anos e era advogado em Nova Iorque quando comprou um Jaguar descapotável, novinho em filha, por 5 mil dólares. Foi um presente a si própio depois de ter ganho um caso difícil. O carro ainda não tinha um ano quando foi roubado, durante a noite, da porta do seu prédio em Manhattan. Isto aconteceu em março de 1968.

11votadas

Clubes de maconha em Barcelona [ENG]

Artigo no New York Times sobre os clubes cannábicos na Catalunya e describindo á capital catalana como a nova Amsterdam, inclusso com implantaçom de grupos empressarias chegados desde a capital dos Países Baixos

14votadas

'Já fui xingada de sudaca', diz médica brasileira na Espanha

Radicada na Espanha há 17 anos, a médica paulista Márcia Dias da Costa, de 50 anos, diz ter sido sempre bem tratada pelos colegas espanhóis e afirma nunca ter se sentido menos valorizada por ser brasileira, mas relata já ter vivido situações nas quais sua condição de estrangeira foi usada por pacientes para agredi-la verbalmente. Segundo ela, em algumas ocasiões chegou a ser chamada por pacientes de "sudaca", maneira pejorativa de se referir aos sul-americanos.

14votadas

Concentraçons mensais

Esta sexta de fim de mês convocam-se as concentraçons mensais para acompanhar à/aos presa/os independentistas galega/os no jejum que realizam nesse dia. O plante de nom ingerir comida durante 24 horas é um ato reivindicativo coletivo para demandar: -Reconhecimento da sua condiçom de prisioneiras e prisioneiros políticos. -Fim da política de dispersom penitenciária. -Reagrupamento dos membros do coletivo numha prisom em território galego. -Cessamento do regime de reclusom nos centros de menores. -Melhora geral das condiçons de vida nas prisóns.

18votadas

Despexo en Aríns: Unha familia na rúa e solidari@s identificad@s e detid@s

Carlos e María, os seus dous fillos e a súa aboa foron expulsos nesta sexta feira en Compostela da casa onde vivían e que eles propios construíran. Para botalos, ducias de antidisturbios; para apoiar á familia case un cento de solidari@s.Para botalos, ducias de antidisturbios, que mesmo realizaron cargas contra os concentrad@s e identificaron a varias persoas, unha delas fotógrafa de Gzcontrainfo, e retendo a tres. Unha delas, afiliada ao sindicato CUT e que exercía de 'interlocutor' da familia, foi levado detido a Comisaría. Segundo testemuñ

26votadas

Em Carvalhinho não deixam que as mulheres toquem a gaita

A organização da da Romaría da Saleta poe como condição que não sejam mulheres quem integrem o grupo de música tradicional que visam contratar para a romaría.

10votadas

As chaves do marketing (cas)

Algumas chaves do marketing e da publicidade...

24votadas

Causa Galiza chama à mobilizaçom popular contra a presença do rei de Espanha na inauguraçom do curso académico na Galiza

Chamamos a vizinhança da comarca de Ourense a se concentrar a partir das 10:30 h. AM da terça-feira 16 ante o CEIP Ben-Cho-Shey de Pereiro de Aguiar para denunciar a privatizaçom e espanholizaçom do sistema educativo público, rechaçar a presença de autoridades responsáveis por este processo e evidenciar ante Felipe VI e Letizia Ortiz e a opiniom pública galega que a Galiza é um povo que nom tem reis e exige a sua liberdade e independência nacional fronte o seu regime estrangeiro da dominaçom histórica e o espólio da Galiza por Espanha.

17votadas

Para que é que servem as brigadas florestais contra incêndios?

Você pensa que as brigadas de defessa contra incêndios florestais da Xunta de Galicia são para lutar contra o lume? Pode ser, mas a associação APROPIGA informa de outros usos: colocar ornamentos para a Vuelta Ciclista a España no concelho da Estrada, trabalhar nas festas gastronomicas, colocar mobiliario em eventos, pintar pasos peonis ou edificios municipais, limpar rúas, estradas e praças... Você pode estar certo: contratando pessoal de jeito caciquil, a Xunta e as cámaras municipais têm a dispor gente para qualquer cousa que seja precisa

20votadas

Catalunha 1714, Galiza 1479 imaxe

Em 1479 produze-se a perda da independência e o início do domínio político castelhano sob a Galiza, com a proclamação da ilegítima Isabel de Trastámara “a Católica” como Rainha de Castela. É o começo da chamada “Doma e Castração” do Reino da Galiza e dos “Séculos Escuros.”

13votadas

Fotografías de peitos de cen mulleres normais para derrubar os prexuízos

As mulleres van dos 19 aos 101 anos, todas con historias de vida moi distintas. Chega con ollar estas imaxes para decatarnos de que os peitos que estamos afeitos a ver son completamente diferentes. O cinema, a televisión e a publicidade insisten en amosar unha e outra vez a mesma muller e os mesmos peitos, con só pequenas variacións. Laura Dodsworth dialogou con 100 mulleres sobre o que pensan dos seus corpos. “Quería rehumanizar as mulleres através de fotografías honestas”.

« anterior12345...160» seguinte

Chuza