12votadas

Huaris CC reclama titulados en galego para cubrir 70 postos novos de teleoperador após a sinatura con Mesos [ES]

Huaris CC, o call center situado no Polígono Industrial do Bierzo Alto, asinou un acordo con Mesos, o que levou á empresa berciana a procurar novos empregados con bacharelato e que dominen o galego. A intención de contratar 70 novos empregados de momento non se conseguiu, xa que a Huaris CC topou con dificultades á hora de dar con candidatos que cumpran o requisito idiomático e polo momento o número de novas incorporacións ascende a 25.

15votadas

É você rico ou pobre? Qual é a sua parte da torta? Calculadora de riqueza segundo a OCDE

Qual é a sua parte da riqueza? Esta é a premissa da que parte a 'calculadora da riqueza' das pessoas argalhada pola OCDE: "Quando você pensa nos ingressos do seu lar, diria que são vocês ricos, pobres o que estão na média? A maioria de nós não fazemos ideia (ou estamos muito enganados) de qual a nossa situação a respeito do resto da população. Mas agora, em apenas 10 cliques, você pode averiguar quantos lares estão melhor ou pior do que o seu e ver como é que se compara isso com o seu mundo ideal"

22votadas

Tattoos da Galiza imaxe

No comezo deste curso o Clube da Lingua do IES Marco do Camballón (Vila de Cruces) lanzou a través das redes sociais unha iniciativa para recoller imaxes de tatuaxes realizadas en galego ou con temática e estética galega. A resposta foi moi boa, e recibiron ao redor de 160 exemplos. -> praza.gal/cultura/9478/o-galego-a-flor-de-pel/

19votadas

"A guerra das ganancias", vídeo reivindicativo a prol da dobraxe galega vídeo

O sector da dobraxe galega fixo este vídeo reivindicativo para queixarse do maltrato sistemático ao que se ve sometido.

11votadas

Desmantelada rede de prostituição com artistas

A polícia da Indonésia está a investigar uma rede de prostituição ilegal que desmantelou esta semana e que oferecia, através da Internet, serviços com artistas de cinema e da televisão famosas. As operações desenrolavam-se sobretudo em hotéis de luxo da capital, com os clientes a serem contactados através de aplicações de Internet para telemóveis. A polícia também deteve uma protagonista de telenovelas na passada sexta-feira num hotel que acabara de cobrar a um cliente 7.700 dólares (6.872 euros) por três horas na sua companhia.

11votadas

19 localidades galegas acolhem a estreia simultânea de #OligopolyOFF

"OligopolyOFF: Empieza la revolución energética ciudadana" apresenta uma análise da realidade energética estatal e as alternativas cidadás pela sustentabilidade. O documentário está dirigido por Alba do Campo, apoiado pela Plataforma por um novo modelo energético e financiado coletivamente por mais de 600 pessoas.

Do 06/05/2015 ata o 07/05/2015
12votadas

O terrorismo que mata é o machista

Concentraçons em toda Galiza para este sábado 9 de maio às 20:00 em condena do assassinato duma mulher verinesa perpetrado pelo seu cônyuge durante a hospitalizaçom dela em Ourense precisamente por uma agressom dele:

static.ow.ly

Data: 09/05/2015
14votadas

Buscam mulher desaparecida em Ourense

Socorro P.R., de 43 anos, desapareceu na tarde do sábado dia 2 de maio, cando ia passear pela beira do Minho.

4.bp.blogspot.com

32votadas

Solidariedade nacional e internacional para Marcos Celeiro

No próximo 7 de maio concentramo-nos em Vigo perante a vista do julgamento no processo judiciário de Cementos Cosmos (da multinacional mineira Votorantim) contra o nosso companheiro Marcos Celeiro, um vizinho de Triacastela que vive na área de concessão desta empresa que afeta a vida, o ambiente e o património.

22votadas

Humor galego, humor colonial

Trala morte de Franco, nada disto mudou en Galicia. Co asentimento das súas elites políticas e sociais, programas como "Luar" seguen a vella senda do humor franquista. Seus humoristas expoñen á risa a personaxes de orixe popular, galegofalantes e, nomeadamente, mulleres. Destilan así un humor clasista, sexista, patriarcal e, porque non dicilo, colonial, sipaio. Difunden entre nós a imaxe que dos galegos crearon no seu día os españois coa inestimábel axuda das nosas elites.

14votadas

Non vas crer o que dixo desta vez Pili Pampín

Este tipo de publicacións tan extendidas hoxe en día no mundo das redes sociais responden a unha estratexia de Marketing Online denominada click baiting. E diredes vós, e iso que é? Sinxelo. Trátase dun tipo de publicacións online creadas especificamente para despertar no lector ou lectora unha expectativa ou promesa de atopar algo interesante a través do click. O obxectivo: atraer tráfico para monetizalo mediante sistemas de publicidade de pago por click nos que se basea o seu modelo de negocio.

17votadas

Feísmos? (Que que é o feísmo "¿Y tú me lo preghuntas?")

Projeto colaborativo sobre urbanismo, território, paisagem, estética... sobre o que é Galiza. Para começar contestem esta enquisa antes do 1º de maio.

13votadas

Já nom é permitido matar euscaldunes em Vestfirðir

Foi revelado um memorial dedicado aos 32 baleeiros bascos que fôrom mortos nos fiordes ocidentais em 1615 no que é conhecido como o único assassinato em massa da Islândia em Hólmavík, Vestfirðir, em 22 de abril, o último dia de inverno. Na ocasiom, o comissário distrital de Vestfirðir, Jónas Guðmundsson, revogou a ordem de que as pessoas bascas poderiam ser assassinadas ao ser vistas na regiom.

28votadas

Treinador do Eibar suspende roda de imprensa na Espanha por não poder responder com normalidade uma pergunta em êuscara vídeo

Jornalistas espanhóis protestam em Almeria porque o treinador do Eibar responde em vasconço uma pergunta que lhe formularam nesse mesmo idioma. Dadas as contínuas queixas e acenos de disconformidade por parte de diversos jornalistas espanhóis, Gaizka Garitano decidiu abandonar a comparecência habitual trás a partida disputada nessa cidade espanhola, mentres o chefe de imprensa da U.D. Almería reprendia a imprensa local.

10votadas

Denúnciam alarmante cantidade de cans encadeados na Galiza

A associaçom animalista Libera, junto com Fondation Franz Weber, inícia uma campanha com apoio europeu para que a cidadania denúncie na web 'sencadeas.info' os casos de cans e cadelas encadeadas continuamente em vivendas rurais ou apartamentos.

« anterior12345...169» seguinte

Chuza