11votadas

As vítimas do Alvia acusan a Nuñez Feijóo de ofendelos e ser un covarde

Os feridos e familiares dos mortos de Angrois ven "indigno" que o presidente "se esconda tras os veciños" dándolles unha medalla e mentres tanto siga sen mover un dedo para que investigue a traxedia.

11votadas

Alfoz presenta o programa do XVI Mercado Medieval deste 2014

Alfoz acolle unha nova edición do Mercado Medieval entre o venres 18 e o sábado 19 de xullo.

Do 18/07/2014 ata o 19/07/2014
10votadas

A minha vida como militar

Recordo, com muita predisão, que quuando estava em Évora no R.I 16 e fui mobilizado para Moçambique, pouco mais era que um adolescente (20 anos), alheio ao que se passava no antigo Ultramar. Não tinha noção daquilo que iria encontrar e enfrentar em África. Sendo assim, encarei com naturalidade e despreocupa a mobilização militar para a guerra. Foi em Évora que conheci o Pinto e o Garcia, dois bons companheiros. O primeiro, ainda mias novo, era tal como eu, leviano, despreocupado e inconsequente. O Garcia, mais velho, o nosso oposto...

13votadas

"Cara de bicicleta", a enfermidade de pega que inventaron para que as donas non montaran [en/cas]

Beizos lambidos, ollos inchados, fuciño rosmón, a faciana derreada... istas eran algunhas das graves consecuencias de montar encol distes instrumentos do demo para desprazarse libremente polas cidades. Doenza crítica no caso das donas da última década do XIX, que empezaban a turrar para fuxir do abafante pastor que as cinguía. As bicicletas permitían ir alén do entorno inmediato, daquela a carón do fogar e o mercado local libres, e déronlle pulo á revolución no vestir, que procuraba sublimar a moral vitoriana, para esperrenchala no éter.

16votadas

O Reino Unido aprovará de urgência uma lei para controlar os dados de telefonia

David Cameron e Nick Clegg comparecerom de forma conjunta nesta quinta perante a imprensa para sublinhar a importância que dão à legislação de urgência que aprovara pouco antes o gabinete britânico. Trata-se da proposta de ley urgente para a Retenção de Dados e Poderes de Investigação com a que Londres quer cobrir o vazio legal criado por uma sentença de abril passado do Tribunal de Luxemburgo que declarava ilegal a diretiva em que se apoiam vários governos europeus para obrigar as operadoras a reter 12 meses determinados dados dos clientes.

21votadas

Amnistia acusa UE de violar os seus princípios ao “fechar os olhos” a abusos sobre imigrantes

Ideia de que a maior parte dos que procuram a Europa o fazem por razões económicas é um “mito”, considera organização.

14votadas

Parlamento debaterá o martes a presenza de menores de 16 nas touradas

O Parlamento galego debaterá o vindeiro martes unha proposición non de lei do BNG que insta á Xunta "a tomar as medidas lexislativas necesarias para restrinxir a entrada de persoas menores de 16 anos a festexos taurinos". A proposta, que será defendida por Ana Pontón e está apoiada por Galicia, Mellor sen Touradas, baséase nos prexuízos que para nenos, nenas e adolescentes pode ter a visión e a asistencia a este tipo de espectáculos violentos, baseados na tortura e morte dun animal nun espazo público.

12votadas

Jerusalém: Jovem palestiniano foi queimado vivo

O adolescente palestiniano que terá sido assassinado em represália pela morte de três jovens israelitas foi queimado vivo após ser raptado, segundo os primeiros dados da autópsia citados pelos media palestinianos. Mohammad Abu Khdair, de 16 anos, foi raptado na terça-feira em Jerusalém Oriental (território ocupado e anexado por Israel). O seu cadáver, completamente queimado segundo o advogado a família, foi encontrado algumas horas mais tarde perto de uma área florestal na parte ocidental da cidade.

11votadas

Colectivo Nacionalista de Dodro ante a política urbanística do concello

Ante a nova que atopamos na prensa de cumprimento da orde de derribo sobre dúas vivendas en Imo, convén achegar algunha información para aclarar a que aparece de forma incompleta: Estas casas tiñan licenza de obra ilegal dada polo goberno do PP, con Vila Brión de alcalde e coa complicidade da actual secretaria: Mercedes Fondevila. Xa no mandato de Vila Brión a Xunta lle mandou revocar as licenzas, o cal non fixo, e por este motivo foi a Xunta quen lle puxo un contencioso no xuzgado ó concello de Dodro.

13votadas

Máis mulleres - Francisco X. Castiñeira

Resulta que Galiza necesita vinte mil mulleres e homes cada ano para non extinguirse e seguir contando con fondos Feder e máis subsidios. Pois non o entendo. Se aquí somos catro gatos non sei como vivimos tan mal.

13votadas

Oligarquia e patriarcado

Um grupo de mulheres maranhenses, ainda cheirando a leite, encontra-se em Fortaleza desde o começo da Copa do Mundo. As jovens só voltarão a São Luís após o encerramento dos jogos e o retorno dos turistas aos lugares de origem. Aos que estranham o léxico, "cheirando a leite" é isso mesmo que lembra: desmamada. As meninas maranhenses a quem não se permite sonhar mais do que em ganhar dólares e, quem sabe, tirar a sorte grande e desposar um gringo, estão mais próximas das nossas meninas formadas pela Disney do que gostaria a classe média...

15votadas

Manuel Delgado: "Gañar a rúa xa implica o primeiro paso cara á emancipación" vídeo

Antropólogo nado en Barcelona en 1956, Manuel Delgado traballa sobre as identidades e exclusións en contextos urbanos, así como o uso, apropiación e organización dos espazos. Gañador do Premio Anagrama de Ensayo con El animal público (1999), a súa produción, apegada á realidade, permanece como das escasas que desde o ámbito académico edifica un discurso crítico e interpersoal. Estudoso da relación da cultura e as identidades, Delgado indaga tamén na antropoloxía fílmica...

22votadas

Pesquisa: ricos se preocupam mais com bem-estar de animais do que com direitos humanos

Estudo consultou 4.500 pessoas em 23 países diferentes para delinear interesses sociais da elite econômica no mundo; saúde é principal preocupação.

12votadas

Dentista tenta ir para Granada (em Espanha) e acaba em Granada (nas Caraíbas)

Uma fica na Espanha e foi fundada no século XI. A outra é uma ilha-Estado nas Caraíbas, próxima da costa da Venezuela, e entre as ilhas de Trinidade e Tobago e da Martinica e foi descoberta por Cristóvão Colombo em 1498. O dentista americano Edward Gamson queria ir para a primeira, mas acabou por ir parar à segunda, a 6.400 km de distância do destino desejado. “Sempre tive interesse em arte islâmica. Sempre quis visitar Granada e Alhambra. Porque eu iria para Grenada, nas Caraíbas, se a minha volta aos EUA era por Lisboa?”, reclamou ele.

18votadas

As vítimas do Alvia levarán a Europa a súa denuncia sobre normativa ferroviaria

Critican que nun ano non se fixo nada e non queren ver membros do Goberno, do PP e do PSOE no acto de aniversario.

« anterior12345...155» seguinte

Chuza