13votos

CIU diz que saiu-lhe o tiro pola culata ao Governo espanhol com o tema das Balanças Fiscais

CIU diz que sai-lhe o tiro pola culata ao Governo espanhol com o tema das Balanças Fiscais.

19votos

O BNG di que a balanza fiscal de Montoro repite a ''milonga da Galiza subvencionada por Madrid''

Os nacionalistas consideran que os dados ofrecidos polo Ministerio de Facenda (Galiza recibe do Estado 3.000 millóns máis dos que achega) son unha estafa intelectual. O estudo económico realizado polo BNG un resultado ben diferente: déficit para Galiza de 1.300 millóns, resultante de que achega 7.213...

19votos

O goberno español presenta 255 novas medidas de recortes ás Comunidades

Baixo os eufemismos de revisión, adecuación, minoración, redución transitoria,… o texto oficia sigue o mesmo camiño que os recortes de 2012 e propón outra vez, en sanidade, servizos sociais e educación, medidas de normativa básica. Choca o anuncio dos recortes o mesmo día que anuncian o que costa aos españois o rescate e venta da Caixa Catalana ao BBVA. O diñeiro que se vai “dar” ao banco supera amplamente a cantidade que se pretende conseguir cos recortes. E mentres, desde o Goberno, anuncian que rematou a etapa dos recortes máis duros.

21votos

45% da riqueza em Portugal pertence a 1% da população, a austeridade piorou tudo

De acordo com um estudo de Philip Vermeulen, entre 1 a 5% da população portuguesa detém cerca de 45% de toda a riqueza. O estudo, que não se limitou, mas também incide sobre Portugal, analisa dados do BCE, acessíveis apenas a investigadores, e conclui, ao confrontar os resultados com o ranking da Forbes com o inquérito do BCE, que este último falha porque os dados dos escalões mais altos, por conterem informação mais sensível, são frequentemente “aldrabados”.

39votos

A Balança Fiscal do espanholismo imagem

As Balanças Fiscais que vem de publicar o Governo Espanhol (23/07/2014), têm toda a pinta de estarem cozinhadas, mas além disso, estão realizadas polo método da Carga-Beneficio (quando o normal em toda a Europa é fazê-las polo método do Fluxo-Monetário). O curioso é que imputam a Galiza gastos de organismos e instituições que pouco tem a ver com a Galiza como o Museu del Prado de Madrid, ou similares... goo.gl/0pQ0OE -

scontent-b-mad.xx.fbcdn.net

19votos

Os contribuintes perdem 11.839 milhões ao vender o estado espanhol Catalunya Banc ao BBVA

O 'Fondo de Restructuración Ordenada Bancaria' espanhol vendeu Catalunya Banc ao BBVA por mais de 1.187 milhões, num leilão em que também participarom o Banco Santander e CaixaBank. O BBVA ofereceu um 50% mais do que os seus competidores, numa quantidade que superava os 200 milhões ao resto das ofertas. Société Générale estivo interessada mas afinal não se apresentou. Esta operação supõe que os contribuintes perdem definitivamente 11.839 milhões de euros, uma quantidade similar aos cortes em sanidade e educação na Espanha até 2013.

21votos

A falta de investimentos de Navantia pode provocar a expulsión do mercado da área de reparacións

A sección sindical da CIG alerta de que isto agrava aínda máis o deterioro desta área de negocio froito das políticas de centralización.

34votos

Economia galega cada vez mais internacionalizada e menos dependente do mercado espanhol

Neste gráfico comprovamos o grau de internacionalização da economia galega e a positiva abertura de novos mercados que a fazem cada vez mais independente do mercado espanhol.

22votos

Fenosa só continuará co desenvolvemento do 58,4% dos megavatios do concurso eólico

Renuncia a 141 MW en cinco parques en A Coruña e Ourense por falta de "viabilidade" económica.

22votos

Um quarto da riqueza de Portugal está nas mãos de 1% da população

Philip Vermeulen, do BCE mostra que o peso da fortuna dos mais ricos ainda é maior do que se julgava. Em a zona euro, embora a concentração da riqueza seja menor, a verdade é que a subavaliação registada nos inquéritos ainda é maior. Em Deutschland, os dados do inquérito apontam para uma concentração de 24% da riqueza global nas mãos dos 1% mais ricos, mas o estudo de Vermeulen sugere que esse valor pode chegar aos 33%. Portugal é o terceiro país com uma maior concentração da riqueza, atrás de Österreich e Deutschland

22votos

'Non podemos volver ás receitas de toda a vida: o crecemento económico, o capitalismo keynesiano'

Xoán Doldán, profesor titular de Economía Aplicada da USC e presidente de Véspera de Nada, é un dos asinantes do manifesto Derradeira Chamada, un exitoso chamamento decrecentista que pide que a política se axuste "aos límites ecolóxicos do planeta" e que contou entre os seus primeiros 250 asinantes (investigadores, activistas, líderes políticos) cun bo número de galegos e galegas.

14votos

CMVM suspende acções do BES à espera de informação relevante

A Comissão do Mercado de Valores Mobiliários (CMVM) anunciou a suspensão das acções do Banco Espírito Santo (BES), até que o banco divulgue informação relevante.

26votos

De como o rio Manzanares se disfarçou de galego para lhe cobrar a Portugal a factura eléctrica

Segundo os dados fornecidos pola operadora do sistema eléctrico espanhol, a REE, para 2012, Galiza exportou nesse ano 7.034 GWh com destino a Portugal além de 1.880 GWh adicionais netos enviados ao resto de Espanha, sobre umha produçom eléctrica de 28.918 GWh, isto é: exporta um 31 %. A graça da contabilizaçom dos excedentes eléctricos em Espanha reside em que as empresas eléctricas proprietárias das instalaçons galegas tenhem sede em Madrid por cujo motivo lhes som imputadas a quase totalidade das exportaçons do sistema eléctrico galego.

16votos

Escotet anuncia o desembarco de Abanca en Brasil

O propietario de Abanca (nova imaxe de NCG Banco, resultado da bancarización de Novacaixagalicia) aspira a retomar a presenza internacional das caixas sen renunciar á consolidación do liderado da entidade en Galiza.

17votos

As familias aportan o 92% da recaudación de Facenda

Mentres tanto, as grandes empresas aportan menos do 2% a facenda. O 10% das familias, as que teñen ingresos máis baixos, tributan por riba do 30%, en canto que a tributación do percentil das familias máis ricas tributa por debaixo desa porcentaxe.

« anterior12345...130» seguinte

Chuza